Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

ПромоІнклюзивний менеджмент і протидія сексизму. Що таке нові етичні норми на робочому місці?

Рівні права для всіх

Інклюзивний менеджмент і протидія сексизму. Що таке нові етичні норми на робочому місці?  — Промо на Wonderzine

Сьогодні ми часто чуємо про нові етичні норми в контексті змін реалій життя. Нова етика – це забезпечення гендерної рівності, протидія сексизму й інклюзивні умови праці.

Сучасна соціально відповідальна компанія має не тільки запроваджувати інновації, а й нові правила етичної поведінки.

Wonderzine Україна разом із L’Oréal Україна дізналися в HR-директорки Тетяни Довжук і HR-менеджерки Вероніки Попової, як компаніям будувати інклюзивні робочі місця, протидіяти сексизму та нерівності.

Тетяна Довжук

HR-директорка


Вероніка Попова

HR-менеджерка


Етичні принципи як основа компанії

З кожним роком культура споживання у світі якісно змінюється. Перевага буде в тих компаній, які мають прозору політику, відкриту комунікацію, етично ведуть бізнес і створюють комфортні умови для працівників, підтримують міжнародні стандарти ООН щодо розширення прав жінок, поважають права людини та на додаток забезпечують декретну відпустку для татусів. У провідних світових компаніях, як Amazon, Apple, Google, є свої етичні кодекси. Це глобальний тренд, який уже дійшов і до України.

В основі діяльності L’Oréal Україна лежать чотири етичні принципи: повага, чесність, відповідальність і прозорість. Ці принципи відбиваються як у повсякденному менеджменті та корпоративній культурі, так і в бізнес-діяльності. Створення й інтеграція інклюзивного робочого простору – зображення цих принципів.

Інклюзивний менеджмент

У топ-50 компаній, які підтримують ідею різноманіття на робочому місці, потрапили такі гіганти, як Hilton, Mastercard, Toyota тощо. Згідно з опитуванням платформи Glassdoor, 67% претендентів вважають, що інклюзивність на робочому місці – важливий фактор під час працевлаштування, а понад 50% працівників хочуть, аби їхні компанії запропонували різноманіття в колективі.

В основі інклюзивного менеджменту L’Oréal Україна лежать й етичні принципи, і прийняття кожного співробітника – його статі, віку, віросповідання, сексуальної орієнтації, інвалідності тощо. Дослідження показують: що різноманітніша команда, то вона ефективніша.

Протидія будь-яким проявам сексизму

Сексизм – це дискримінація людей за статевою ознакою, обмеження їхніх прав і можливостей. Він може бути як ворожим, так і доброзичливим. Дослідження Мельбурнської школи бізнесу показало, що подібна поведінка шкодить професійному добробуту співробітників.

Цього року L’Oréal Україна запустила кампанію, яка присвячена протидії сексизму на робочому місці. Ми провели дві сесії для співробітників, де поговорили про різні прояви сексизму та про те, що робити, якщо працівник став його свідком або жертвою.

У нашій компанії це насамперед нульова толерантність до будь-яких проявів сексизму на всіх позиціях. Ми використовуємо просту схему, якщо йдеться про доброзичливий сексизм – помітити, назвати, припинити. Не потрібно ігнорувати ситуацію, навіть якщо вона вас не стосується – ці прості дії є засадами інклюзивної поведінки. Також у нас діє платформа Speak Up для інформування співробітників, партнерів, клієнтів щодо порушень і залучення кореспондента з етичних питань.

Гендерна рівність на робочому місці

Питання гендеру – предмет обговорень останніх років. Щоб розв’язати нові етичні питання, компанії змінюють підходи та стають гнучкими. І це дає плоди. У звіті американського інституту дослідження громадської думки Gallup, вказано, що в компаніях, які мають гендерну різноманітність, вище залученість співробітників і кращі фінансові результати на 46–58%.

Ціль L’Oréal Україна – гендерно збалансована команда, але насамперед нас цікавлять професіоналізм і відповідність профілю вакансії. У 2020 році 54% наших ключових посад Групи обіймали жінки. У командах може бути різний баланс, наприклад, у комітеті директорів в Україні працює 33% чоловіків і 67% жінок. Наголошуємо, щоб зайняти керівну посаду – важливий рівень професіоналізму й експертності, а не гендер.

За статистикою, в порівнянні із 2010 роком кількість жінок на посадах керівників L’Oréal Україна зросла на 17%, менеджерів – на 5%, бренд-менеджерів – на 16%.

Ще одна ціль компанії – комфортні умови для всіх. Так, у нас є ініціатива Share & Care. Один із напрямів – допомога жінкам, які вийшли з декрету, легше влитися в робочий процес, а також забезпечити їх продуктами для догляду за шкірою для матусь і дітей. У перші тижні можна працювати неповний робочий день. 

L’Oréal виступає за рівність і рівну оплату праці в усій Групі. Компанію визнали світовим лідером в області гендерної рівності в рейтингу від Refinitive. 6 місце в списку у 2020 році – це найвищий рейтинг Групи за показниками «Різноманіття та інклюзія», якщо порівнювати із 12 місцем у 2019 році та 8 у 2018 році.

Працевлаштування людей з інвалідністю

За даними Ukrainian Social Academy, 64,6% людей з інвалідністю III групи, які мають найменше обмежень щодо характеру роботи, ніде не працюють. Водночас у країнах ЄС на ринку праці залучені в середньому 50,6% людей з інвалідністю. Сьогодні ми спостерігаємо в Україні позитивні зміни у цьому напрямі.

Наразі в L’Oréal Україна працюють співробітники як із видимою, так і невидимою інвалідністю. Під час вибору на вакансії кандидати з інвалідністю проходять стандартну процедуру, адже головне для нас – компетентність.

Ми бачимо своє завдання в тому, щоб не тільки рекрутувати людей з інвалідністю, а й інтегрувати їх у компанію. Зокрема, ми проводимо навчання для менеджерів і колег щодо інклюзивної поведінки. Також ми забезпечуємо фізичні умови праці згідно із законодавством, аби, наприклад, людина на візку змогла потрапити в бізнес-центр і в офіс.

Матеріал підготовлено за підтримки

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.