Views Comments Previous Next Search Wonderzine

РівністьОлімпійські чемпіонки запустили кампанію для видимості спортсменок у медіа

Про чоловіків говорять більше

Спортсменки Хлоя Кім, Сью Берд, Сімона Мануель та Алекс Морган стануть співзасновницями нової кампанії TOGETHXR, що покликана звернути увагу медіа на жінок у спорті.

За результатами Центру досліджень дівчат і жінок у спорті університету Міннесоти, жіночий спорт займає лише 2–4% охоплення. Але на думку контент-директорки проєкту Джессіки Робертсон, кількість спортсменок, навпаки, зростає.

«Коли ви майже не помітні в медіа, то важко зібрати фанатів і зацікавити. Менше людей купують квитки, буквально їх просто немає», – додає Робертсон.

Команда TOGETHXR планує створювати щоденний короткоформатний контент для Instagram, TikTok, YouTube та інших соціальних мереж.

Компанією управляють і фінансують Magnet Companies. Спортсменки-співзасновниці стануть виконавчими продюсерками та креативними директорками.

Сімона Мануель виграла чотири медалі на Олімпійських іграх 2016 року та стала першою чорношкірою американкою, яка отримала індивідуальну золоту медаль у плаванні. Алекс Морган виграла два чемпіонати світу з футболу та золоту олімпійську медаль із жіночою збірною США. Баскетболістка Сью Берд перемогла в чотирьох чемпіонатах WNBA та одержала чотири золоті олімпійські медалі, а Хлоя Кім отримала золоту медаль у 2018 році зі сноубордингу.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.