Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

РівністьВ Україні запустили кампанію за ратифікацію Стамбульської конвенції

«Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію»

Рекламна агенція Windfor’s Kyiv і студія зі створення Іnstagram-фільтрів FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу жінок, що має на меті нагадати про ратифікацію Стамбульської конвенції.

Стамбульська конвенція – це міжнародна угода Ради Європи, метою якої є нульова толерантність до домашнього насильства. Україна підписала документ у 2011 році, проте досі не ратифікувала його.

Кампанія складається з плакатів зі слоганом: «Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію». Вони мають нагадати політикам про необхідність ратифікувати документ. Про готовність внести відповідний законопроєкт на розгляд Верховної Ради уряд заявляв ще в липні 2020 року.

У Києві з'явилися плакати, які нагадують політикам ратифікувати Стамбульську конвенцію

Також у межах кампанії паралельно з офлайн Маршем жінок відбудеться діджитал-марш, до якого онлайн можуть долучитися всі охочі. Необхідно лише зняти Instagram-сторі зі спеціальним фільтром і позначити акаунт Маршу жінок в Instagram. Наживо марш у Києві розпочнеться о 13:00 на Михайлівській площі. 

Instagram-фільтр за допомогою якого можна приєднатися до діджитал-маршу 

Організатори кампанії наголошують на актуальності проблеми домашнього насильства. За статистикою Мінсоцполітики, майже кожна п’ята жінка в Україні була жертвою насилля. Загострила ситуацію й пандемія, адже впродовж 2020 року заяв і повідомлень про домашнє насильство надійшло на 47% більше, ніж у 2019-му.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.