Views Comments Previous Next Search Wonderzine

Фотопроєкт«Як мати гарний вигляд. Прості дії». Іронічний фотопроєкт про красу

«Як мати гарний вигляд. Прості дії». Іронічний фотопроєкт про красу  — Фотопроєкт на Wonderzine

І намагання стати кращою версію себе на карантині

Фотографка Катерина Мотильова працює з темами фемінізму, стереотипів і післявоєнної травми. Зараз вона навчається в Королівській академії мистецтва Нідерландів у Гаазі. Саме там під час перебування на самоізоляції через пандемію коронавірусу вона створила іронічний проєкт «Як мати гарний вигляд. Прості дії», створений за мотивами блогів про красу. Показуємо світлини та запитуємо авторку про них.

Катерина Мотильова

Фотографка

 Перші два місяці карантину я чесно просиділа вдома, інтернет був єдиним зв’язком із реальністю. Я відчула, як зросла напруга: навколо кінець світу, а я нічого не встигла.

І тут почалося. Ось він – момент, коли я стану кращою версію себе. Сортування сміття, небачені маски для обличчя, прагнення дочитати всі книжки, налаштувати збалансоване харчування. І обов’язково спорт, бо рух – це життя. А раз уже я вдома, можна робити все відразу, не втрачаючи часу. У світі глобальна пандемія, людство на межі виживання, а я слухаю лекцію з філософії, одночасно з присіданнями. Це ж трагікомедія!

Я покликала подругу-художницю допомогти мені зняти сюжет про це. А вона каже: «Я прийду, але в мене лише година вільного часу між пробіжкою й наступною лекцією, тому менше розмов, більше діла». Так я переконалася, що не одна така.

На фоні рухів на зразок #metoo та #янебоюсьсказати можна спостерігати також інший процес – повсюдної успішності. Зараз жінка наче повинна не лише постійно мати гарний вигляд, а й робити успішну кар’єру, народити талановитих дітей і кожну хвилину бути щасливою. Картинка та образ «ідеальної жінки» прокрадається до нас із соціальних мереж. І навіть, якщо ти розумієш це, мимоволі все ж починаєш порівнювати з іншими.

Серія «Як мати гарний вигляд. Прості дії» – іронія на YouTube-канали про красу. Ти граєш у гру, де тобі наче продають товар, а наче й ні. Ти даєш цьому шанс, споживаєш контент – і все це в пошуках відповіді про те, як стати кращим. Я досліджую, як для жінки краса стає синонімом успіху, який має принести задоволення. Людське бажання бути щасливим стає інструментом впливу. Ця серія фотографій ніби продає засоби для краси, але насправді критикує індустрію використання жінки та суспільство споживання.

Текст: Софія Пилипюк

редакторка Wonderzine Україна

Фото: Марта Сирко

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.