Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

ПромоЯк замовити доставку онлайн і не натрапити на зіпсовані продукти?

Як працює сервіс COOKER

Як замовити доставку онлайн і не натрапити на зіпсовані продукти?
 — Промо на Wonderzine

Час – ресурс, цінність якого ми відчуваємо особливо гостро в період пандемії. Усе менше хочеться витрачати його на нецікаві події, токсичні стосунки та рутинні справи, як-то похід до супермаркету за продуктами. Завдяки сучасним сервісам, наприклад онлайн-супермаркету COOKER, можна значно зекономити час і присвятити його тому, що подобається.

Wonderzine Україна разом з онлайн-супермаркетом COOKER і директором із розвитку та підприємцем Віталієм Яницьким розповідають про те, що таке онлайн-супермаркет і які його переваги.

Віталій Яницький

директор із розвитку COOKER

Як виникла ідея створення онлайн-супермаркету?

Приклад сервісів із Великої Британії надихає на створення подібних стартапів в Україні. Тенденція з розумом керувати своїм часом і присвячувати його важливим речам: близьким, саморозвитку та здоров’ю, а не походам по продуктових магазинах – спостерігається й у нас. Водночас статистика показує, що українці під час карантину стали витрачати більше грошей на їжу й алкогольні напої.

Актуальність формату «доставки за один клік» збіглася з бажанням Дениса Парамонова вивести бізнес в онлайн (власник SMK Group, що об’єднує кілька м’ясопереробних заводів і мережу роздрібних магазинів – ред.). У 2020 році ми запустили COOKER. Спочатку планували його як онлайн-магазин із продажу м’яса, м’ясних виробів і супутніх товарів. Але зараз це клауд-супермаркет з асортиментом, який у майбутньому складатиметься з понад 6000 найменувань товарів.

Про особливості сервісу

COOKER працює прямо з виробниками й імпортерами, це допомагає підтримувати нижчий рівень цін, ніж у більшості супермаркетів.

Головна перевага COOKER – швидкість доставки. Завдяки автоматизації процесів нам удалося скоротити час із моменту замовлення продуктів на сайті до приїзду кур’єра вдвічі, до 15 хвилин. Цьому також сприяють «розумні» клаудстори (логістичні центри) і штат зі 165 кур’єрів, які доставляють замовлення на електричних велосипедах.

Про «розумні» клаудстори

Ми, надихнувшись багаторічним досвідом британської роздрібної мережі Tesco, запустили мережу з 16 клаудсторів у різних точках Києва. Клаудстор (від англійського cloud store – «хмарний магазин») – це місце, яке онлайн-магазини використовують для зберігання товарів і збору замовлень. Він виглядає як великий торговий зал без покупців. Простір клаудстору організовано так, щоб співробітники могли максимально швидко зібрати замовлення.

Про клієнтів COOKER

Це люди, які цінують свій час, уміють і люблять готувати, уважні до якості продуктів та свого здоров’я. COOKER є одним із помітних гравців сегмента «фреш», тобто ми пропонуємо клієнтам свіжі продукти, строк зберігання яких становить від трьох до семи днів. Наприклад, щоранку поставляємо м’ясо прямо з виробництва.

На наших клієнтів чекають не тільки свіжі продукти, але й простий алгоритм дій для замовлення. Для цього треба:

  • зайти на сайт COOKER та ознайомитися з пропозиціями. В онлайн-супермаркеті ви знайдете основні категорії: від харчових продуктів до товарів для дому;
  • авторизувати свій номер телефону;
  • вказати адресу доставки;
  • зібрати продуктовий кошик;
  • оформити замовлення.

Якщо сума замовлення понад 250 гривень, доставка у межах Києва безкоштовна; якщо менша, вартість становить 40 гривень. У Київській області сума замовлення для безкоштовної доставки – понад 800 гривень.

COOKER – зручний сервіс і для тих, кому треба зробити дозакуп. Наприклад, якщо за годину прийдуть гості, а для страви не вистачає декількох інгредієнтів.

Про плани на майбутнє

Розвиток сучасної компанії неможливий без ефективної технологічної платформи. Ми планували бізнес під іншу бізнес-модель – продаж м’яса, м’ясних виробів і супутніх товарів онлайн. А зараз COOKER – це клауд-супермаркет, який у майбутньому буде мати асортимент товарів на понад 6000 найменувань.

Тому ми працюємо над стандартизацією й автоматизацією процесів, розвиваємо сектор IT, щоб запропонувати кращий сервіс у найближчому майбутньому.

Також у нас у планах – запуск власної торговельної марки й імпорт продуктів.

Щодня ми аналізуємо клієнтський шлях, слідкуємо за всіма моментами: від розміщення товару до оптимального паковання. Ми прислуховуємося до зауважень клієнтів і шукаємо причини всередині системи.

Секрет успіху COOKER – у наполегливій роботі команди й вмінні ігнорувати будь-яке «неможливо».

Матеріал підготовлено за підтримки

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.