Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

ЖиттяДо закладок: сайт, який показує, які українські бренди продовжують роботу під час війни

Купуємо українське

В Україні запустили пілотну версію сайту UkrBrandsNow – платформи, де можна знайти інформацію, які вітчизняні бренди продовжують роботу під час війни. Wonderzine Україна взяв коментар у засновника платформи Кирила Душки.

Мета проєкту – закликати людей купувати українське та підтримувати економіку. UkrBrandsNow працює як майданчик, де зібрані перевірені дані про бренди, що відновили роботу, а також посилання на соціальні мережі марок для контакту клієнтів із виробниками. На сайті окремо представлені чоловічі й жіночі бренди. У жіночій категорії доступні більше 50 брендів, що продають одяг, білизну, прикраси. Серед них – JUL, Marianna Senchina, Must Have, Andre Tan.

Зараз на сайті вже представлено більше ста брендів, а за перший тиждень його відвідали понад 8 тисяч разів.

«Ідея прийшла дуже неочікувано. Поїхавши з Києва, я взяв із собою обмаль речей. Стало зрозуміло, що навіть за оновленного гардероба я можу бути корисним Україні – бустити економіку, підтримувати національних виробників тощо. Тому я почав шукати українські бренди. Зазвичай у статтях у гуглі не пишуть про маленькі бренди, що тільки почали свій бізнес. Мода не є моєю пристрастю, проте мені спала ідея, що в екстремальних умовах війни потрібно підтримати тих, хто може працювати та своєю роботою підтримати країну», – поділився автор платформи.

Проєкт реалізували за кілька днів. Найближчими днями з’явиться англомовна версія вебсайту. «Одна з найважливіших цілей ресурсу – шерити його за кордон. Багато брендів можуть відправляти одяг у Європу, це крутий шанс залучити гроші до української економіки й познайомити світ із молодими українськими дизайнерами», – наголосив Душка.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.