Views Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниУ Японії розкритикували рекламу Nike про дівчат-футболісток

«Майбутнє не чекає»

У Японії Nike презентував кампанію «Майбутнє не чекає» (The Future Isn’t Waiting), у якій бренд зобразив расові знущання й булінг дівчат, що займаються футболом. У мережі рекламу сприйняли двояко: дехто захоплювався роликом і його головним меседжем, інші ж вважають, що він створює неправильний імідж країни.

Кампанія, яка була опублікована у Twitter, набрала понад 14 мільйонів переглядів. У відео Nike розповів історію юних футболісток, які займаються улюбленою справою попри булінг й образи з боку інших. Незважаючи на те, що реклама закликає слідувати поклику власного серця, деякі японці вважають, що вона неправдиво висвітлює їхнє суспільство.

«Чи справді Японія країна, повна дискримінації? Здається, що вона (реклама – ред.) створює помилкове враження про Японію», – зазначив один із користувачів мережі.

Деякі з користувачів заявили в коментарях, що більше не будуть купувати товари Nike й закликали інших зробити так само.

Розповісти друзям
1 коментарпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.