Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниТіктокерка жартома переробила логотипи відомих брендів. Компанії використали її дизайни

Дівчина запропонувала ідеї «ребрендингу»

Емілі Зугай – 24-річна художниця з американського штату Вісконсин, яка набула популярності через свої тіктоки, де вона переробила логотипи відомих брендів. Водночас деякі дизайни, які Зугай навмисно зробила неестетичними і застарілими, сподобалися багатьом компаніям. Про це пише Insider.

Зугай має мільйон підписників на TikTok. У своєму акаунті дівчина опублікувала три відео, де переробила логотипи так, щоб «навіть люди, які не знають основних принципів дизайну, зрозуміли, що це жахливо». Загалом тіктоки набрали понад 37 мільйонів переглядів і 5 мільйонів лайків.

Серед компаній, чиї логотипи переробила Зугай, – Tinder, Washington Post, Apple, Starbucks і Tampax.

Наприклад, логотип для Starbucks вона оформила у формі розширеної зірки у блакитно-рожевих відтінках. Для TikTok Зугай запропонувала зображення годинника з хаотичним порядком цифр і словами Tik Tock зверху.

@emilyzugay

Reply to @willie3341 easy

♬ original sound - Emily’sTikTok.edu

Офіційний акаунт Washington Post у TikTok використав логотип Зугай як зображення свого профілю, а також зняв тікток у відповідь. Так само фото профілю на деякий час змінив офіційний акаунт TikTok.

@emilyzugay

I’ve peaked. Thank you @tiktok 💘

♬ original sound - swamp.son
Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.