Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

Новини«Закохайся в побачення». Bumble зняв рекламу про пошук кохання очима жінки

Сервіс закликав насолоджуватися процесом побачень із різними людьми

Сервіс для знайомств Bumble та агенція 72andSunny Amsterdam запустили рекламу про досвід жінки, яка ходить на побачення, але не зустрічає своє кохання. Так платформа, де жінки роблять перший крок у знайомстві, закликає насолоджуватися процесом пошуку свого кохання, незважаючи на невдалі зустрічі й високі очікування.

Ролик запустили напередодні сезону свят, який, як правило, є напруженим періодом для побачень. У рекламі героїня опиняється на різних побаченнях: на прогулянці, у кафе, барі та на пробіжці. Зрештою вона зустрічає того, хто їй подобається, проте в кінці йде іншим шляхом. Дівчина не засмучується та продовжує пошуки.

За словами віцепрезидентки Bumble з маркетингу Наомі Волкленд, часто розповіді про побачення, які орієнтовані на жінок, зосереджені саме на результатах пошуку стосунків, а не на всій подорожі загалом. Тому ролик створили, щоб «показати красу незрозумілих, проміжних, етапів побачень і дати жінкам можливість контролювати своє особисте життя».

Кампанія заснована на дослідженнях Research Without Barriers, які виявили, що третина людей у Великій Британії характеризують свій підхід до побачень як «дослідницький», а 70% організовують до чотирьох побачень на тиждень, щоб зустрітися з якомога більшою кількістю людей. Окрім цього, після пандемії також спостерігається тенденція до того, що люди більш впевнені у своїх намірах щодо побачень.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.