НовиниУчені з Великої Британії та Німеччини розробили вакцину від хвороби Альцгеймера

Незабаром її почнуть тестувати на людях

Учені з Великої Британії та Німеччини розробили експериментальну вакцину від хвороби Альцгеймера. Про це свідчать результати дослідження, які опублікували в науковому журналі Molecular Psychiatry, повідомляє «Громадське».

Наразі вакцину протестували лише на мишах: випробування показали, що препарат змушує імунітет виробляти антитіла до токсичної форми бета-амілоїду – шкідливого білка, який, як припускають фахівці, пов’язаний з розвитком цього захворювання. Нова вакцина відрізняється від попередніх проти хвороби Альцгеймера, оскільки націлена на іншу форму білка.

Дослідники виявили, що їхня вакцина допомагає відновити функцію нейронів, підвищує метаболізм глюкози в мозку, відновлює втрачену пам’ять і зменшує утворення амілоїдних бета-бляшок.

«Це робить препарат дійсно багатонадійним потенційним засобом лікування хвороби. Поки що результати дуже захопливі та свідчать про науковий досвід команди. Якщо лікування виявиться успішним, воно може змінити життя багатьох пацієнтів», – заявив доктор Пріті Бакранія з благодійної організації медичних досліджень LifeArc.

Найближчим часом дослідники планують розпочати клінічні випробування вакцини на людях з метою впровадження перших дієвих методів придушення та профілактики хвороби Альцгеймера.

0 коментарівпоскаржитись