Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниБлагодійний магазин Laska представив апсайкл-мерч для 20 українських компаній

У межах ініціативи, щоб берегти планету від зайвого виробництва й відходів

Благодійний магазин Laska та креативна агенція Bickerstaff.356 запустили проєкт Laska Upcycle Merch, у межах якого представляє мерч для 20 брендів, створений із непотрібного одягу.

За словами авторів ініціативи, їм здалося нелогічним створення нових речей заради мерчу організацій, тож вони обʼєднали більше 20 компаній і забезпечили їм мерч, створений із речей, які вже існували. У Laska додали, що кожна екосвідома компанія може замовити власну партію корпоративного одягу: логотипи бренда нанесуть фарбою на водній основі (яка найбільш безпечна для довкілля) на худі, світшоти й футболки, які готові пожити ще одне життя.

«Щороку десятки тонн одягу опиняється на звалищах або спалюється виробниками. Виробництво речей сильно перевищує попит. Потім усі непотрібні кофтинки, штани та кроси лежать там у купі на землі та розкладаються декілька десятків років. Усі ми знаємо, що головною причиною цього є швидка мода, але не думаємо про те, що не лише текстильні компанії також шкодять екології», – коментують ідею автори проєкту.

До Laska Upcycle Merch долучилися компанії, як-от: Adje ProdBuro, KAMA, Планета Кіно, Comfy, 2332, IAMIDEA, Косатка, NO STARS, ESSE HOUSE, LIMELITE, Chicco, Sheriff, AJAX, Veganistan Brat, Jacuzzi, Burger farm, Banda, illuminator, LT15, Twiga, Україна без сміття та Bickerstaff.734. Фото першої колекції мерчу зробили на сортувальній станції «Україна без сміття».

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.