Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

СтильНа домашньому. Українські бренди, які створюють зручний одяг

На домашньому. Українські бренди, які створюють зручний одяг — Стиль на Wonderzine

Новий тренд

Ми все більше часу проводимо вдома, тому є сенс знайти зручні і затишні речі, в яких абсолютно комфортно працювати вдома, гуляти парком чи дивитися серіал. А ще ми поговорили із засновницями українських брендів, щоб дізнатися, як саме відбувається робота над колекціями.

Balсony

Бренд Balcony заснувала в 2012 році Катерина Бойко, яка за рік після закінчення університету вирішила розпочати власний бізнес.

«Я напевне знала, що хочу започаткувати власну справу. І також одразу визначилася, що це буде пов’язано зі створенням одягу. У той час, коли я роздумувала над ідеєю майбутнього проєкту, мене дуже зачепила категорія домашнього одягу. Адже дім — це наш особистий простір, де людина не грає на публіку. Але парадокс у тому, що саме вдома ми часто розгулюємо в старих треніках і запраних футболках — однаково ж ніхто не бачить», – розповідає Катерина.

За словами Бойко, саме це надихнуло її створювати речі, у яких можна комфортно почуватися вдома та які будуть позбавлені зайвого гламуру чи інфантильності.

Виробництво одягу знаходиться у Львові, а ось шоу-рум – у Києві. Крім жіночої лінії, є ще чоловіча й дитяча.

Настя Титаренко заснувала бренд у 2018 році разом із батьками – професійними конструкторами-технологами, які вже понад 20 років займаються виготовленням трикотажу в Україні.

У марки власне виробництво в Києві й команда майстрів. Кожна річ створюється індивідуально та під конкретні параметри, а після цього відправляється на ручну збірку.

«Створення нової колекції займає близько місяця активної роботи. Я підбираю референс і моделі, які подобаються особисто мені, надихаюся стритстайл-образами й просто крутими світлинами. Боже, бережи Pinterest! З новими ідеями я йду до батьків, і ми починаємо розробку, конструювання й пошиття перших зразків», – пояснює Настя.

Речі Wool Happen поки що можна купити лише в Україні, але в засновників бренду є плани просуватися за кордоном.

RITO

Марку трикотажних речей RITO заснувала Таня Абрамова ще 29 років тому. Сьогодні бренд знають далеко за межами України: крім Києва, колекції RITO представлені в магазинах Вільнюса, Копенгагена й Відня.

Зараз компанія має власну фабрику під Києвом. Але початок був складним. «На момент відкриття я мала лише 400 доларів, на які ми купили в’язальну машинку. Але головне, що ми мали, то була мрія зробити «народний» бренд якісного й красивого трикотажного одягу. Пам’ятаю, як у 90-ті роки ми створювали свій каталог виробів, а потім ходили на підприємствах і пропонували свою продукцію. Цікаво, але дуже часто ми чуємо відгуки людей, що мають наші вироби вже 15–20 років», – ділиться Таня Абрамова.

Для виготовлення одягу марка використовує високоякісну італійську пряжу. Над колекціями працює команда дизайнерів і конструкторів.

Крім жіночої лінійки, у RITO є ще чоловіча (RITOMEN) і колекція домашнього текстилю (RITOHOME).

Home Wings

Аліна Харечко продала свій перший бізнес, школу маркетингу, і здійснила мрію, заснувавши бренд домашнього одягу Home Wings. Це одяг здебільшого з натуральних тканин: льону, вовни, попліну, штапелю.

«Я закохана в каву, комфортний одяг і подорожі. Завдяки цим захопленням і народився Home Wings – бренд домашнього одягу, піжам і костюмів для подорожей. Мені дуже хотілося створити якісний і водночас стильний одяг. У всіх наших колекціях найважливіше – це комфорт і затишок. Якщо навіть це сукні, то такі, що можна носити з кросівками», – розповідає Аліна.

У шоу-румі є невелика бібліотека й красиві підвіконня, де можна читати, пити каву та їсти тістечка, які тут теж можна купити.

Крім одягу, Аліна запустила виготовлення пледів і домашніх аксесуарів, щоб наповнити дім теплом і затишком.

W8Less

Сімейний бренд трикотажного одягу заснували Анна й Данило Шаш. До створення W8Less Аня понад 20 років працювала консультанткою у сфері фешн, директоркою бутиків і байєркою. Під час декретної відпустки вона почала плести одяг для своєї родини, а згодом це захоплення переросло у власну справу.

«Коли ми запустилися, нам відшивали одяг партнери. Зараз ми пишаємося, що змогли створити українське виробництво – своє місце сили», – згадує Аня.

Вона займається дизайном колекцій, а просуванням і маркетингом – Данило.

«Ми виготовляємо трикотажні речі саме тому, що такий одяг дає тілу рухатися вільно, підкреслює силует, приховує недоліки, дозволяє почувати себе на вулиці, як удома. У кожній колекції є речі чорного кольору. Я люблю цей колір, довго до цього йшла, але зрозуміла, чорний – це спокій, рівновага й гармонія. Саме тому це переважний колір W8Less», – додає Анна.

Harper's Homewear

Альона Ляшок вирішила створити бренд домашнього одягу, коли елементарно не знайшла в магазинах зручних шортів. Далі вирішила опанувати дизайн і запустила власне виробництво. Так народилася ідея виготовляти одяг, у якому зручно вдома, а за потреби можна вийти в цих же речах на вулицю чи в магазин.

«У соціальних мережах я користуюся нікнеймом Harper Li – на честь однієї з улюблених письменниць. Зі свого боку, назва Harpers Homewear є похідною від Harper Li. Тому в одязі є «літературна» частинка, – розповідає Альона. – Нові колекції завжди виникають спонтанно, будь-яка річ може стати джерелом натхнення. Та найбільше впливає все ж таки природа нашої землі: кольори, відтінки, текстура. Природа й подорожі красивими місцями захоплюють, і це захоплення переростає у створення нових моделей».

Для виготовлення одягу використовують виключно натуральні тканини: льон, бавовну, віскозу. Базові моделі – зручні костюми й ніжні сукні.

Текст:

Анна Хаєцька

редакторка Wonderzine Україна

Фото:

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.