Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

СтильЩоб не замерзнути. Сім українських брендів, які створюють затишні пуховики

Щоб не замерзнути. Сім українських брендів, які створюють затишні пуховики — Стиль на Wonderzine

Gudu, MoonGoose, Jul

Із зниженням температури за вікном ми всі починаємо звертати увагу на універсальний, а головне – теплий верхній одяг, який надійно захистить від вітру, снігу та морозу. Останні кілька років пуховики стали невіддільною частиною нашого гардероба, адже це універсальна річ, яку можна поєднувати як із класичним, так і зі спортивним одягом. Сьогодні виробники пропонують утеплені речі з натуральним або штучним наповнювачем.

Ми зібрали сім українських брендів, які виготовляють пуховики, і поговорили із засновницями і засновниками про те, як їх створюють, чим надихаються та що роблять для того, щоб річ була якісною.

Gudu

Дизайнер Лаша Мдінарадзе заснував Gudu разом із колишнім керівником департаменту роботи з дизайнерами UFW Валерієм Топалом у 2015 році. До появи бренда Лаша переміг у конкурсі молодих дизайнерів Be Next і вступив до академії дизайну у Флоренцiї.

Ключові елементи одягу Gudu: складний крій і поєднання жіночого та чоловічого. Кожна річ бренда виглядає як артоб’єкт, який не потребує додаткових аксесуарів. І хоча такий одяг може здатися не найуніверсальнішим, у бренда багато шанувальників.

«Головне джерело натхнення для мене – це експерименти з кроєм, фактурами й деталями. Мені цікаво дивитися, що станеться зі звичною всім річчю, якщо її трохи видозмінити. Я люблю деконструювати одяг і шукати нові форми. Хтось назве це знущанням, а для мене це потужний потік натхнення», – коментує дизайнер.

Лаша розповідає, що пуховик – один із його улюблених предметів гардероба, з яким можна й потрібно експериментувати.

«Це не просто річ, яка допомагає взимку зігрітися, а повноцінний piece of art, без якого неможливо зібрати повноцінний зимовий образ. Також важливо відзначити, що в колекціях Gudu ми пропонуємо саме повноцінні образи, у яких продумані всі деталі, а без пуховика в осінньо-зимовому сезоні нам не обійтися. У наших колекціях є й асиметричні моделі, і підкреслено мінімалістичні, але з чіткою формою, і з одним рукавом. Кожного сезону я пробую по-новому продемонструвати таку утилітарну, на перший погляд, річ», – пояснює Мдінарадзе.

Для внутрішньої частини пуховика бренд використовує натуральний пух і водовідштовхувальну плащівку. В архівах Gudu є пуховики на будь-який смак: з люрексу, пальтової або пухнастої тканини.

MoonGoose

Український бренд пуховиків MoonGoose спеціалізується саме на пухових виробах. Тут є і тренчі, і джинсові жакети, і класичні піджаки, утеплені натуральним пухом. Це сімейний бізнес, який почав свою справу ще у 1995 році з виробництва й експорту пуху. Пізніше, у 2007 році, під керівництвом японських бізнес-партнерів у Києві запустили виробництво пуховиків.

«Здається, за 20 років роботи з пухом я знаю про нього все – як зробити пуховик невагомим і при цьому теплим, що потрібно, щоб пух не «збивався» і річ носили багато років. На нашій фабриці ми виготовляємо пух найвищої якості, такої ж, як використовують для своїх виробів закордонні бренди сегменту люкс. І це наша гордість.

Також у пуховиках MoonGoose ми використовуємо виключно італійську фурнітуру, співпрацюємо із сімейною мануфактурою з Італії, з власниками якої познайомилися в Парижі на виставці, де закуповуємо тканини для колекцій.

Якість і тканини, і фурнітури дуже важлива, адже пуховик – це річ, яка повинна жити у гардеробі мінімум 5 років, за умови, що вона якісна. І ми все для цього робимо», – розповідає засновниця Марія Монтьєва.

Кожного року бренд представляє колекції в Парижі. Сьогодні пуховики MoonGoose можна купити у 60-и магазинах за кордоном, зокрема у США, Японії, Кореї та інших країнах.

Jul

Масмаркет-бренд жіночого одягу, заснований стилісткою Юлією Логвін. Дизайнерка розповідає, що переклала свій досвід із модного ритейлу у власний бренд. За словами засновниці, місія Jul — створювати одяг, який може придбати кожна українка. Колекції складаються з універсальних базових речей, тому виглядають як повноцінний гардероб. Ще одні бонусні бали на користь бренда — він виступає проти споживацтва та підтримує етичне виробництво.

«З верхнього одягу надаємо перевагу саме пуховикам, просто тому, що це зручно та доречно майже до кожного образу. Тим більше наші пуховики досить універсальні за фасоном і кольорами: хакі, кремовий, чорний і сірий. Що стосується моделей, то ми надихалися тим класним відчуттям, коли ти виглядаєш стильно, але при цьому тобі дуже тепло та комфортно. Багато хто говорить про це класичне поєднання, але з верхнім одягом цього складно досягти, особливо в холодні зимові дні. Але думаємо, що нам це вдалося», – розповідає Юлія Логвін.

Для виробництва верхнього одягу Jul використовує синтетичний наповнювач, а зовнішня тканина повністю складається з бавовни.

Katsurina

Придивившись до моделей Katsurina, може здатися, що це не одяг, а затишна ковдра. Цю особливість бренда відмітили відразу, хоча засновниця марки Даша Кацуріна зізнавалася, що на початку не ставилася до бізнесу серйозно. Список клієнтів поповнювався, а виробництво не проходило достатньо швидко. Після появи цеху у 2017 кожний охочий може придбати Blanket або іншу модель із нової колекції.

Одяг виготовляють з імпортної тканини, яку замовляють у Туреччині. Всередині – синтетичний наповнювач, зовні – плащівка. Моделі Katsurina не лише затишні, а й дуже теплі.

Наразі на виробництві в Полтаві виробляються пуховики різних силуетів та довжини, тож кожен може знайти верхній одяг до душі.

S-cape

Український бренд верхнього одягу S-cape створює моделі, у яких вам буде комфортно навіть у негоду. Над колекціями працюють дизайнерки Наталія Алексєвич та Оксана Свентах, які заснували S-cape у 2015 році. Усі вироби створюються в Україні, виробництво розташоване в Рівному. Моделі S-cape представлені в яскравіших кольорах із назвами «Кориця», «Ліс» або «Карі». Тож вони чудово пасуватимуть тим, хто втомився від базових відтінків.

«Загалом, наш бренд спеціалізується на виготовленні технологічного верхнього одягу, зокрема парок, курток, дощовиків. Уже кілька років поспіль ми випускаємо зимові парки, адже це теплий, практичний і легкий верхній одяг, у якому зручно й комфортно за будь-якої погоди.

На створення колекцій нас надихають урбаністичний дизайн та ідеї конструктивізму. Розробляючи дизайн нової парки, ми намагаємося досягти балансу між лаконічністю й функціональністю. Ми віримо: кожен виріб повинен бути зручним, а кожен його елемент – практичним», – діляться дизайнерки.

Для виготовлення парок і дощовиків використовується міцна мембранна тканина, яка має водонепроникні, вітрозахисні та дихальні властивості. Для зимових моделей бренд використовує синтетичний утеплювач, який забезпечує надійну теплоізоляцію протягом усього терміну експлуатації парки.

Marchi

Дизайнерка Валерія Марчі створила однойменний бренд у 2012 році. Згодом до команди приєдналася Таша Кухар, яка навчалася у London College of Fashion. У своїх колекціях дівчата не бояться грати з різними кольоровими гамами та структурами, а на перше місце ставлять утилітарність.

«Ми включаємо пуховики у свої колекції, оскільки вважаємо їх ідеальним одягом для стрімкого сучасного життя. Для виробництва використовуємо легкі й тонкі тканини з поліаміду, створюємо авторські принти», – розповідає Валерія.

Для виготовлення пуховиків використовують натуральний пух. До нової колекції дизайнерки включили й дитячі моделі з яскравими принтами.

Jealousy

У 2014 бренд Jealousy був заснований відомою українською режисеркою Танею Муіньо, яка знімала кліпи для Кеті Пері, Монатіка, Скриптоніта та багатьох інших зірок. Своїми фішками бренд вважає строкаті принти, яскраві кольори та відкритість до експериментів.

«Жага до створення верхнього одягу була від початку, а ось перший пуховик з’явився восени 2016 року. З того часу він поступово став хедлайнером, а незабаром узагалі монопродуктом. Його виділили наші клієнти, тому ми зосередилися на його вдосконаленні.

Основа верхнього одягу Jealousy – це плащівка, ми працюємо з різними її варіантами – від шовкових до лакових. Особливо любимо принти, до них у нас підвищена увага, часто робимо колаборації з графічними дизайнерами», – ділиться Таня.

Для створення пуховиків бренд використовує синтетичний наповнювач. Нова колекція Jealousy присвячена фантазіям про подорожі в часі.

Текст: 

Анастасія Матрунич

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.