Views Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниБренд Patagonia бойкотує рекламу у Facebook

Stop Hate For Profit

Екоfriendly бренд одягу Patagonia приєднався до руху Stop Hate For Profit, учасники якого виступають проти реклами у Facebook, яка розпалює ненависть і ворожнечу між різними користувачами. Мета акції – змусити Facebook та Instagram прибрати всі спонсоровані публікації, які містять мову ненависті та пропагують дискримінацію щодо темношкірих людей. Учасники руху також закликають зробити Facebook безпечнішою платформою для темношкірих людей. 

«Patagonia з гордістю приєднується до кампанії Stop Hate For Profit. Ми негайно розмістимо звернення у Facebook та Instagram про те, що очікуємо рішучих дій від гіганта соціальних мереж».

Керівник відділу маркетингу в компанії також зазначив, що Facebook надто довго нічого не робив, щоб зупинити поширення пропаганди та мови ненависті.

До протесту приєдналися компанії North Face, REI, Upwork. Очікується, що приєднаються Vans і Timberland.

Обкладинка: Unsplash

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.