Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

ПартнеркиНам хочеться більше жіночих оргазмів. Ми створили секс-шоп Hot Mamas Shop

Нам хочеться більше жіночих оргазмів. Ми створили секс-шоп Hot Mamas Shop — Партнерки на Wonderzine

«Це про освіту, а не про порно»

У рубриці «ПАРТНЕРКИ» ми розповідаємо про жінок, які придумали спільний проєкт і досягли успіху у своїй справі. А заразом руйнуємо міф про те, що жінки не здатні на дружні стосунки та можуть лише агресивно конкурувати.

Героїнями нового випуску стали партнерки Наталя Грабович і Дана Руда, які заснували магазин секс-іграшок та освітній YouTube-проєкт Hot Mamas Shop.

Hot Mamas Shop – українськомовний секс-шоп, якому вже два роки. Разом з експертами дівчата розповідають підписникам про те, як пізнати своє тіло, отримати задоволення від сексу та як користуватися секс-іграшками.

Ми поговорили з Даною й Наталею про роботу в команді, цензуру та запитали, як виростити лояльну аудиторію, коли ти продаєш секс-іграшки.

Hot Mamas Shop у цифрах

Вересень, 2019 року – старт проєкту Hot Mamas Shop

6 людей працює в команді

19 480 переглядів на YouTube

27 тисяч підписників стежать за Instagram-сторінкою Hot Mamas Shop

Про те, з чого все почалося

Дана: Ще в школі я захотіла стати моделлю, перший свій контракт підписала в 15 років і полетіла до Китаю на зйомки. Це не був лакшері-моделінг, як-от Dior чи Dolсe & Gаbbana, у мене був «Алі Експрес», а це багато контрактів і тяжка праця. Усе закінчилося у 18 років. Я вирішила піти працювати тренеркою з фітнесу, адже весь цей час мені доводилося постійно тренуватися, тому я знала вже всі нюанси роботи. А в 19 мені вдалося відкрити власний спортзал у Львові. Такий маленький, woman friendly, там проводилися лише групові заняття для жінок. Наталка теж туди ходила.

Наталя: Мене всі називають Молекулою. За освітою я інженерка інформаційних мереж. У дитинстві точно знала, що хочу бути вчителькою. А в дорослому віці, після закінчення ВНЗ, я вже не розуміла, ким хочу бути. Мала великі проблеми з самореалізацією, була дуже нещасна. Мені здавалося, що в мене немає жодних талантів, і я не знала, куди мені розвиватися. Після закінчення навчання пішла працювати до «Укртелекому». Там працювала інженеркою. Чотири роки я просиділа на супернудній роботі. Потім зрозуміла, що мені треба все кардинально змінювати, і пішла до знайомої вчитися на майстриню манікюру. Паралельно я навчалася на курсі мейкапу, і якось до мене як модель прийшла Дана на макіяж, так ми й познайомилися.

Пам’ятаю, я думала: «О боже, яка крута жінка, у неї такі фотки в білизні в інстаграмі!»


Дана: Але швидко дружби не вийшло. Ми були, як ті мужики, що скидають тобі у фейсбук пісеньку, лайкають, потім такі: кліп-кліп, привіт! Ця переписка та лайки продовжувалися, мені здається, майже рік. Пам’ятаю, я думала: «О боже, яка крута жінка, у неї такі фотки в білизні в інстаграмі!» А мені було 19 років, і я навіть не думала, що можу з нею дружити. Тому просто лайкала».

Наталя: Потім я завагітніла, але до вагітності ми встигли зробити багато спільного контенту. Ми фоткали одна одну, і в нас був такий еротик-арт. Мали обидві досить прокачаний інстаграм, і контент хилився вічно в сторону сексу.

Дана: Молекула взагалі писала пости про секс, і це був своєрідний початок інфопродукту, який ми просто робили для своїх підписників. У принципі, на цих інтересах ми й перетнулися.

Як прийшла ідея власного секс-шопу

Наталя: Коли я завагітніла, то подумала: «Боже, це кінець життя!» І щоб не скотитися в депресію, почала фоткати фуд-порн.

Дана: Молекула реально дуже талановита, вона може так побудувати кадр і так зняти, що це повторити неможливо. І так вийшло, що в наших акаунтах були стовідсоткові переходи саме на sex toys, sex education-штуки, і навколо сформувалася дуже класна лояльна аудиторія.

Наталя: Нам почали давати на рекламу секс-іграшки, щоб ми їх публікували на власних інстаграм-сторінках. І в якийсь момент подумала: якщо я це й так роблю, якщо мені це приносить задоволення, може, з цього зробити щось більше? Може, почати й самій продавати секс-іграшки?

Дана: Ми ні до чого не готувалися, не мали бізнес-плану, на жаль чи на щастя. Усе сталося дуже епічно: якось ми сиділи в мене на кухні, я тоді прилетіла зі Штатів, мала якісь трабли в стосунках, така собі drama queen. Ми пили вино, літо неслося. І ми почали цілуватися на балконі.

Наталя: Ми пили вино, говорили, і хтось з нас запропонував: нумо спробуймо відкрити секс-шоп. Потім ми вирішили, що нам потрібно якесь провокативне відео, з якого ми почнемо сторінку. Але до того, поки ми його знімемо – бо це за один день не робиться – треба було швидко знайти продукцію, ну хоч якусь. Хоча б семпли. Мені здається, на перших фото навіть фігурували наші власні іграшки. Проте ми знайшли все ж таки продукцію, хоча спочатку в нас був дещо обмежений асортимент, десь чотири позиції.

Пам’ятаю, була п’ятниця, ми подумали, що це хороший день, щоби стартувати з секс-шопом. Запостили відео з поцілунком і написали, що ось тут народжується наш секс-шоп.

Спочатку ми просто запостили відео, де ми цілуємося, людям це сподобалося, і ми такі: coming soon!


Дана: А на ранок прокинулися, і в нас був шок: за ніч набігло три тисячі фоловерів.

Наталя: Спочатку ми просто запостили відео, де ми цілуємося, людям це сподобалося, і ми такі: coming soon! На другий день почали фоткати те, що мали, – предметку. Я почала шукати гуртовиків, але ті говорили: «Ну, вам треба для початку сайт зробити». Я їх переконувала: мовляв, подивіться, у нас ось стільки підписників. Ми не стартували з трьох людей, продайте нам товар. Так, це складно, бо ти маєш на певну суму закупитися. Ти ж не можеш взяти та придбати щось на тисячу гривень за гуртовими цінами. Я все ж переконала їх, нам дали договір, і поїхало. Із часом до нас стали більш лояльними, бачили обсяги продажів, відгуки покупців, що це справа не на один день. Я взяла кредит, щоб внести свою частку в бізнес. Але ми його швидко погасили. За відсотками в нас 50/50, тобто ми маємо рівнозначні частки в бізнесі.

Дана: Наразі ми працюємо з офіційними дистриб’юторами, які постачають із-за кордону в Україну, а далі вже розподіляють по країні. Я сподіваюся, колись ми працюватимемо з індивідуальними дистрибуціями, із виробниками, але поки що ми самі ще не готові до таких штук, як розмитнення та всі ці оформлення.

Наталя: У Hot Mamas Shop наразі на сайті близько 300 різних позицій від 15 брендів. Ми відбираємо те, що подобається нам.

Про роботу з аудиторією

Дана: Нашій аудиторії ми радимо те, що спробували самі, або точно знаємо, що це не зашкодить. Тобто, якщо я знаю, що цей лубрикант не викликає в мене подразнення, мені з ним комфортно та слизько, я можу порадити його іншим. А ще ми намагалися зробити магазин таким, щоб у цей віртуальний простір було не страшно зайти. Для мене це було дуже важливо, бо часом я лякалася секс-шопів: часто вони виглядають неестетично. Ми його створили таким, щоб туди можна було спокійно зайти, побачити інтерфейс і залишитися, а не тікати. Бо в нас був досвід відвідування секс-шопів, де сидить жіночка та з порога тобі кричить: «Вам для вагіналу чи для аналу?» І ти чемненько біжиш додому, бо не хочеш там знаходитися. Тому нам дуже хотілося позбавити подібного експірієнсу інших.

Наталя: Мені, наприклад, дуже важко робити вибір, якщо я взагалі не знайома з асортиментом. Ось ти заходиш у секс-шоп, а там 30 вібропуль. І як визначитися, особливо якщо це онлайн-магазин? Ми замовляємо іграшки, тестуємо їх, дивимося, як вони працюють, і розуміємо, що, наприклад, це окей, а ось це не окей, я б не хотіла продавати це. Я хочу, щоб він був задоволений, щоб цей девайс був приємний на дотик і щоби це не була якась механічна ударна вібрація.

Дана: Найчастіше купують присмоктувачі та вакуумні стимулятори, навіть за аналітикою сайту найчастіше слово – це «вакуумний стимулятор». Якщо дивитися за статистикою соціальних мереж, хто нас відвідує, то це 80% жінок. На сайті статистика інакша, вона змінюється, але часто є моменти, коли люди купують щось для пари, і жінка обирає, а чоловік купує. Аналітика виглядає, наче твій покупець чоловік, але насправді твій покупець – жінка. Тобто більшість наших покупців – жінки.

Про хейт і цензуру

Дана: Досить рідко долітає хейт, бо в нас дуже лояльна аудиторія. Частина прийшла з наших особистих сторінок, вони звикли до нашого контенту, де ми можемо бути навіть голими, тому їх важко здивувати. Загалом мені здається, що ти притягуєш своєю аудиторією подібних людей, тобто схожих на бренд. Ця аудиторія не є hateful, вона дуже відкрита. Це дуже цікаво, тому що, коли ми запускали магазин, то переживали, що будуть негативні, хейтерські реакції. На щастя, за ці два роки хейтерів я майже не пам’ятаю, при тому, що в день приходить 50–100 меседжів. Але коли ми розповідаємо в постах, що ми ЛГБТ-friendly, то одразу налітають тролі, але то не наші підписники. Вони з’являються та щезають. Але це очікувано для України, на жаль.

Наталя: спочатку ми мали закритий акаунт. Бо в інстаграмі своя політика та правила, дуже великий рівень цензури. Тому спочатку переймалися тим, що люди, які переглядають акаунт, але не є підписниками, почнуть скаржитися. Ми це робили превентивно, щоби захистити сторінку від анонімних скарг. Але коли ми його відкрили, то зрозуміли, що скарг немає. Пости, які є більш відвертими, іноді зносяться інстаграмом. Я розумію, що ми часто пишемо на якісь чутливі теми й когось вони можуть зачепити, постимо досить відверті фото та хтось може на це поскаржитися. Обмежений, закритий акаунт тебе від цього сильно убезпечує, і для секс-шопу це нормальна практика. Але ми вирішили його відкрити.

Про освітній проєкт

Дана: Секс-шоп без секс-освіти не працює. Ти не можеш не пояснити, як працюють девайси, як ними користуватися, для чого вони створені. А в тебе велика кількість клієнтів, яка каже: «Я не знаю, що таке оргазм». І треба про це розповідати.

Наталя: Нам часто пишуть жінки: «Як зрозуміти, що я отримала оргазм?» І це 21 століття. І взагалі нам хочеться збільшити рівень жіночого задоволення й більше жіночих оргазмів.

Дана: Ми нещодавно проводили опитування серед жінок, чи доводилося їм імітувати оргазм. Статистика була така: 50%, тобто половина жінок, імітували. Коли ми запитали це в чоловіків, то там виявився набагато менший відсоток. Вони майже не імітують оргазм, їм його складніше зімітувати. На жаль, в Україні дуже погано з секс-освітою, у підлітковому віці з нами не говорять про секс, нам не пояснюють: мовляв, ти можеш нічого не імітувати, ти маєш право виражати емоції в сексі такими, які вони є, і якщо тобі не сподобалося, то не треба несамовито кричати, що нібито я кайфую.

Наталя: Проте ми опитали 7000 людей, і 50% із них сказали, що імітують оргазм. Я вважаю, що це дуже багато. І якщо наша аудиторія з нами така чесна та готова написати: я імітувала, то який відсоток людей, яким соромно сказати, що вони імітували? Уявляєте, як їх багато?

Ти можеш нічого не імітувати, ти маєш право виражати емоції в сексі такими, які вони є


Дана: Часто пишуть жінки, які вперше отримали оргазм із секс-іграшкою: «Я собі дозволила, і в мене це сталося». І ти розумієш, що реально робиш щось добре, оргазмічне, це насправді дуже мотивує. На ютубі ми хотіли почати з туторіалів, оглядів іграшок і тем про секс, тому що людині найпростіше сприймати інформацію через відео. Але штука в тому, що ютуб мегацензурний, і навіть з тим, що ми використовуємо 18+ restriction, багато відео блокується. Але сподіваємося, що згодом у нас вийде пояснити ютубу, що ми – про освіту, а не про порно. І зробити це більш активним. Ми розглядаємо також Patreon, на якому все буде більш закритим і простішим.

Наталя: У нас був план з освітніми відеороликами, але дуже складно з підтримкою ютубу. Проте нам дуже бракує продукту, який був би від живих людей і для живих людей, на якому б не говорив 70-річний дядечко-сексолог, у якого, мені здається, сексу давно вже немає. Часом стає соромно за такі відео, бо спікери просто бояться називати нормальні фізіологічні речі своїми іменами. До етерів ми запрошуємо експертів і намагаємося розповідати так, як це відбувається в реальному житті. Без якихось стереотипних уявлень.

У нас є рубрика «Х***вий сексолог», де можна поставити нам запитання й ми відповімо.

Про команду

Дана: У нас лише шестеро людей у команді. За креативну частину, стратегію, наповнення магазину відповідаємо ми з Молекулою. За візуальну складову на сайті та в інстаграмі здебільшого відповідаю я. А Наталя робить більш серйозні речі: продукція, постачальники, комунікація з постачальниками, облік, взаємодія з бухгалтерами. Ця частина – моє слабке місце. Проте сильна в Молекули. Власне, у сторіз ми фігуруємо обидві. Фото переважно створюю я, але буває, що Молекула їде з пісюнцем в Карпати, кладе його між грибів, і це неповторно, я так не можу зняти.

Наталя: Усе, що відбувається поза лаштунками, – це наші дівчата. Вони зустрічають товар, приймають, роблять інвентаризацію, упаковують продукт і відправляють. Ми від самого початку заморочилися з пакованням, тому що для нас секс-іграшки – це свято. Ти хочеш отримувати свято та розпаковувати подарунок.

Дана: Мені не хотілося, щоб людина отримувала просто чорний пакет. Це не сексуально. Тому ми зробили милі рожеві бокси. Ще кладемо туди цукерки, блискітки, тестери. Здебільшого наша аудиторія – це жінки, а жінки хочуть отримати в коробці свято.

Мені не хотілося, щоб людина отримувала просто чорний пакет. Це не сексуально


Наталя: У нас є відеографка – дівчинка, яка допомагає монтувати. Вона одночасно монтує, знімає та пише текст. На доставці в нас дівчата працюють позмінно, бо це важка робота. Тексти для інстаграму ми пишемо самостійно, бо пробували трьох копірайтерів, але не склалося. Річ у тім, що є багато людей, які звикли до того, як ми пишемо, є багато людей, які нас слухають у сторіз, які комунікують з нами саме через присутність нашого тексту. А з копірайтером поки що так не виходить. Бо ти маєш знати, про що пишеш, і це важливо.

Текст: Анна Хаєцька

Розповісти друзям
3 коментаряпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.