Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниВ Італії розкритикували виставку про художницю, бо вона зображала випадок зґвалтування мисткині

Деякі зазначили, що виставка «зробила спектакль зі зґвалтування»

Італійські студентки розкритикували організаторів виставки про художницю Артемізію Джентілескі за зображення випадку зґвалтування мисткині. Про це пише The Art Newspaper.

Ідеться про виставку «Артемізія Джентілескі: Відвага й пристрасть», її відкрили в Палаці Дожів у Генуї 16 листопада. На ній представлено близько 50 картин художниці, які надали європейські музеї. Виставка має на меті показати «правдивий портрет» Джентілескі. Кошти від продажу квитків частково підуть на фінансування проєктів, спрямованих на охорону здоровʼя жінок.

На виставці, зокрема, відтворили випадок, коли 17-річну Артемізію в 1612 році зґвалтував художник Агостіно Тассі. Інсталяція містить фільм, що демонструє картини Джентілескі, а голос за кадром розповідає про різні етапи зґвалтування, допоки по ліжку, розміщеному в центрі кімнати, «розтікається» проєкція крові. 

Після перегляду виставки дві студентки Генуезького університету Валентина Сервелла й Кароліна Дос Сантос розкритикували інсталяцію у своїх соцмережах. В інтервʼю для газети La Repubblica Сервелла назвала виставку «вуаєризмом, смертельною патріархальною операцією», зазначивши, що вона описує зґвалтування «виразно й докладно». 

А культурна блогерка Ноемі Тарантіні в коментарі Exibart заявила, що виставка «зробила спектакль зі зґвалтування» й назвала його «порнографією болю».

Реакція організаторів виставки

Фонд Палацу Дожів, який керує музеєм, заявив, що виставка «присвячена правам і боротьбі з насильством щодо жінок», додавши, що він залишається «відкритим до конструктивного діалогу». 

Йоле Сієна, очільниця й виконавча директорка Arthemisia Group, яка допомогла організувати й просувати виставку, наголосила, що виставка порушує проблему насильства над жінками.

В інтерв'ю для La Repubblica куратор виставки Костантино ДʼОраціо подякував студентам за початок дискусії, визнавши, що музеї мають навчитися краще працювати з чутливими соціальними темами.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.