Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

Життя«Маєш утримувати родину». Платформа «Все не для дому» представила товари-стереотипи про чоловіків

Для привернення уваги до проблеми насильства щодо чоловіків

До Міжнародного дня чоловіків, 19 листопада, Amnesty International і Бюро соціальних комунікацій «До речі» розробили товари-стереотипи про чоловіків, які розмістили на соціальній платформі «Все не для дому» – першому онлайн-магазині про насильство.

На прикладі стереотипних товарів і ситуацій проєкт покликаний продемонструвати табуйовану й рідко обговорювану проблему насильства щодо чоловіків.

Зокрема, на платформі «Все не для дому» представлені ремінь «Виростеш і подякуєш за науку», носовичок «Хлопці не плачуть», боксерська груша «Маю сам за себе постояти», набір інструментів «Ти ж чоловік» та інші товари.

В основу проєкту лягло всеукраїнське соціологічне опитування «Місце і досвід насильства в соціалізації чоловіків», проведене Amnesty International. Результати підтвердили, що українські чоловіки зазнають насильства на всіх етапах свого життя. Найчастіше це відбувається з боку інших чоловіків, але переважно ці випадки замовчують. Майже кожен четвертий український чоловік повідомив, що зазнавав фізичного насильства на вулиці в дорослому віці. Натомість досвід домашнього насильства в дорослому віці в ролі постраждалого пережили тільки 6% громадян чоловічої статі. Дещо більше від різних форм насильства опитані чоловіки потерпали в дитинстві і юності. Про випадки ляпасів або побиття ременем удома до 16 років повідомили 65% опитаних.

В Amnesty International наголошують, що ефективним рішення для пришвидшення змін стане ратифікація Стамбульської конвенції проти насильства, яка допоможе вдосконалити законодавство та роботу відповідальних органів у сфері протидії домашньому гендерно зумовленому насильству і яка зобов’язує уряди визнавати потерпілими, зокрема, чоловіків.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.