НовиниУкраїнська астрофізикиня відкрила нову екзопланету

Це відкриття спантеличило наукову спільноту

Команда німецьких астрономів на чолі з українською астрофізикинею Ольгою Захожай відкрила наймолодшу гігантську екзопланету за всю історію спостережень. Про це повідомляє Інститут Макса Планка, де працює науковиця.

Екзопланета під назвою HD 114082 b має своєрідний набір властивостей, які спантеличили вчених. Її розмір приблизно такий самий, як у Юпітера, проте маса приблизно увосьмеро більша.

Екзопланеті всього 15 мільйонів років, а її середня щільність приблизно вдвічі більша, ніж у Землі, що дивує вчених.

«HD 114082 b наразі є наймолодшим відомим газовим гігантом із встановленою масою та радіусом», – повідомила Захожай.

Це відкриття допоможе астрофізикам уточнити свої моделі й теорії формування газових гігантів загалом.

Ольга Захожай – українська астрофізикиня, кандидатка фізико-математичних наук і старша наукова співробітниця Головної астрономічної обсерваторії НАН України. Вона займається дослідженням екзопланет – планет, що знаходяться поза межами Сонячної системи й обертаються навколо інших зірок.

0 коментарівпоскаржитись