Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниАлгоритми соцмереж стрімко поширюють мізогінний контент – моніторинг

Наслідки перегляду такого контенту можуть відобразитися в реальному житті

Дослідження Університетського коледжу Лондона й Університету Кента виявило, що алгоритми TikTok стрімко поширюють мізогінний контент. Про це пише The Guardian.

Після моніторингу соцмережі дослідники виявили чотирикратне збільшення рівня мізогінного контенту на платформі, адже алгоритм видавав їм більш екстремальні відео, часто зосереджені на гніві й звинуваченнях у бік жінок. Такий шкідливий контент подається як розважальний завдяки роботі алгоритмів соцмережі, стверджують дослідники. Токсичні й мізогінні матеріали націлені на молодих людей, зокрема хлопців.

«Шкідливі погляди зараз стають нормою серед молоді. Споживання [певної інформації] в інтернеті впливає на поведінку молодих людей поза мережею, оскільки ми бачимо, як ці ідеології переміщуються з екранів на шкільні подвір’я», – зазначила головна дослідниця доктор Кейтлін Регер (UCL Information Studies).

Дослідники опитали молодь, яка взаємодіє з радикальним онлайн-контентом і створює його. На основі опитувань створили низку архетипів хлопчиків-підлітків, які можуть бути вразливими до радикалізації. Для кожного архетипу створили акаунт в TikTok, і кожен із них мав інтерес до різного контенту: вони могли шукати, наприклад, відео про маскулінність або самотність. Упродовж семи днів дослідники переглянули понад тисячу відео, які пропонував TikTok.

Початковий запропонований контент відповідав заявленим інтересам кожного архетипу, але за п'ять днів дослідники виявили, що алгоритм TikTok представив учетверо більше відео з мізогінним змістом, включаючи об’єктивацію, сексуальні домагання або дискредитацію жінок. Спочатку таких відео було 13% від тих, які рекомендував TikTok, а згодом показник зріс до 56%.

Джефф Бартон, генеральний секретар Асоціації лідерів шкіл і коледжів, яка співпрацювала з дослідженням, сказав: «Алгоритми, про які більшість із нас мало що знає, мають ефект снігової кулі, коли вони створюють дедалі більш екстремальний контент під маскою розважального. Це викликає глибоке занепокоєння загалом, але особливо це стосується посилення повідомлень про токсичну маскулінність і її вплив на молодих людей, які повинні мати можливість дорослішати й формувати світогляд без впливу такого жахливого матеріалу».

Бартон закликав TikTok й інші соціальні медіаплатформи «негайно» переглянути свої алгоритми й посилити заходи безпеки для запобігання шкідливого контенту, а британську владу й агентство з регулювання роботи теле- й радіокомпаній Ofcom – розглянути наслідки цього питання під егідою нового закону про безпеку в інтернеті. 

Водночас представник TikTok зазначив: «Мізогінія вже давно заборонена в TikTok, і ми активно виявляємо 93% контенту, який порушує наші правила щодо ненависті. Методологія, використана в цьому звіті, не відображає того, як реальні люди користуються TikTok».

Хоча це дослідження і стосувалося TikTok, дослідники заявили, що їхні висновки, імовірно, можна застосувати й до інших соціальних мереж. Вони закликали до «здорової цифрової дієти» для вирішення проблеми, а не до повної заборони телефонів або соціальних мереж, яка «найімовірніше, буде неефективною».

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.