Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниДослідження: деякі компанії за допомогою феміністичних меседжів просувають жінкам непотрібні послуги

Часто це послуги або товари, що стосуються здоров’я

Деякі компанії використовують феміністичні меседжі, щоб просувати часто не потрібні товари чи послуги жінкам. Про це пише The Guardian із посиланням на дослідження, опубліковане в British Medical Journal.

Дослідники зазначають, що через такі дії компаній жінки можуть наражатися на певну шкоду, як-от гіпердіагностику чи проходження непотрібного лікування.

В аналізі наводять приклад: деякі застосунки для відстеження менструального циклу обіцяють діагностувати певні репродуктивні захворювання, як-от синдром полікістозу яєчників, «обіцяючи підвищити обізнаність через знання й контроль над своїм тілом, незважаючи на обмежені докази точності й користі».

Дослідники також звернули увагу на інший приклад – промоція тесту, що вимірює рівень антимюллерового гормону в крові. Цей гормон повʼязаний із кількістю яйцеклітин у яєчниках жінки, але тест не може достовірно передбачити шанси жінки на зачаття. Попри це, пишуть дослідники, багато клінік із лікування безпліддя, а також онлайн-компанії рекламують тест як інструмент для визначення фертильності, використовуючи фрази, на кшталт «інформація – це сила» чи «візьміть на себе відповідальність за свою фертильність».

«Проблема полягає не у використанні медичних технологій, тестів і методів лікування як таких, оскільки багато жінок отримують від них значну користь. Проблема є в тому, що комерційний маркетинг й адвокаційні зусилля просувають такі втручання набагато більшій групі жінок, ніж та, яка, імовірно, отримає від них користь, без чіткого пояснення їхніх обмежень», – зазначають автори дослідження. 

Старша авторка статті, докторка Брук Нікель, зазначила, що не слід покладати на окремих жінок відповідальність за те, щоб орієнтуватися в цих рекламних повідомленнях і розуміти всі потенційні переваги й недоліки продуктів.

«Відповідальність здебільшого повинна лежати на компаніях, які продають ці медичні втручання, щоб вони чітко усвідомлювали їхні обмеження. Медичні працівники й уряди також несуть відповідальність за просвітницьку роботу й протидію комерційним повідомленням, а також за більш жорстке регулювання реклами неперевірених медичних втручань», – наголосила вона.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.