Views Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниDove разом із Lizzo запустили кампанію проти відредагованих фото

85% дівчат до 13 років ретушують свої фото

Dove запустили кампанію The Selfie Talk про бодіпозитив і любов до себе. Амбасадоркою проєкту стала співачка Lizzo.

На честь кампанії бренд представив ролик Reverse Selfie, що висвітлює проблему впливу соціальних мереж на молоде покоління. У відео у зворотному порядку показано, як маленька дівчина редагує своє фото для публікації.

За результатами дослідження Self-Esteem, 85% дівчат до 13 років користуються нереалістичними фільтрами та застосунками для ретушування. 67% дівчат намагаються змінити або приховати хоча б одну частину тіла, перш ніж публікувати свою фотографію в соціальних мережах. Розробники проєкту виявили: що більше часу дівчата витрачають на редагування своїх фотографій, то гірше вони думають про своє тіло.

У своєму інстаграмі Lizzo опублікувала оголене фото із закликом приймати своє тіло з усіма особливостями, оголосивши про партнерство з Dove.

«Як правило, я би поправила свій живіт або відредагувала шкіру, але хочу показати вам, як виглядаю насправді. Я рада бути партнеркою проєкту Dove, який допомагає зменшити негативні наслідки соціальних мереж і змінює розмову про стандарти краси. Давайте станемо справжніми», – написала співачка.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.