Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

СтильПіжамна вечірка: 8 українських брендів, які створюють зручний домашній одяг

Піжамна вечірка: 8 українських брендів, які створюють зручний домашній одяг
 — Стиль на Wonderzine

Sleeper, Lessless, Harper’s Homewear

Оскільки всім рекомендовано сидіти вдома, ми радимо інвестувати в хороший комплект піжами, у якій буде зручно працювати або ж дивитися серіали. Сьогодні домашній одяг вважається повноцінним предметом гардероба, який також можна поєднувати з іншими речами для повсякденних образів.

Однотонні та з принтами, яскравого або пастельного відтінку, з довгим рукавом або шортами та футболкою – розповідаємо про 8 українських брендів домашнього одягу, аби полегшити пошуки піжами вашої мрії.

Harper’s Homewear

Ідея створити власний бренд прийшла до Альони Ляшок у 2016-му, коли дизайнерка не могла знайти зручних шортів у магазинах. Назва Harper’s Homewear – похідна від нікнейму Harper Li, який Альона використовує на всіх сторінках у соціальних мережах на честь улюбленої письменниці.

Придивитися до одягу від Harper’s Homewear варто, якщо ви шукаєте функціональний комплект піжами, у якому можна буде прогулюватися вулицею в теплу пору року.

«Передусім наш бренд про оригінальний комфорт. Якщо взимку піжамний костюм із льону буде гарно виглядати вдома, з в’язананими шкарпетками, то влітку цей же костюм можна сміливо носити з солом’яним капелюхом і босоніжками десь на морському узбережжі. Це певна багатогранність одягу, його легке трансформування з домашнього у прогулянковий», – пояснює Альона.

На сайті Harper’s Homewear можна знайти не лише базовий домашній одяг. Тут є й шорти-сімейки з полосатим принтом, і комплекти зі світшотом. Щодо кольорової гами, то серед моделей переважають природні відтінки: лавандовий, небесно-блакитний, зелений і мандариновий.

Усі тканини підбирають за критерієм натуральності, якості й тактильних відчуттів. Harper’s Homewear використовує натуральний льон, бавовну та віскозу в переважній кількості виробництва Німеччини, Італії та Білорусі.

Ціни варіюються від 549 гривень за шорти до 1 790 гривень за лляний костюм.

Balcony

Катерина Бойко заснувала Balcony після закінчення університету у 2012-му. Виробництво бренда знаходиться у Львові, а шоу-рум – у Києві.

«З часом ми еволюціонували й почали робити акцент на вуличному асортименті (хоч усе ще із притаманною піжамам розслабленістю). Цікаво, що з карантином ситуація змінилася на 180° – ми наче повернулися до своїх витоків, коли інтерес і продаж піжам і домашніх наборів значно перевищили актуальність вуличних аутфітів», – ділиться Катерина.

Balcony пропонує багато складових ідеальної домашньої уніформи: від масок для сну (240 гривень), коли хочеться подрімати подовше, нічних сорочок (800 гривень), щоб не було занадто спекотно під ковдрою, до лонгсліва з легінсами (орієнтовно 1 000 гривень), коли за вікном починається справжня зима. Любителям ніжних матеріалів сподобаються яскраві велюрові костюми в персиковому та небесно-блакитному відтінках (1 600 гривень).

Sleeper

Бренд Sleeper, створений у 2016-му, уже давно закріпив свою позицію серед фаворитів у сегменті домашнього одягу. І не лише в Україні, а й за її межами. Sleeper заснували Катерина Зубарєва й Ася Вареца. До цього вони працювали fashion-редакторками.

На інстаграм-сторінці бренда можна знайти пости популярних блогерів у комплектах «party-pajama» з пір’ям на манжетах. Комплекти від Sleeper обирають Брі Ларсон, Міллі Боббі Браун, Кендалл Дженнер та інші.

Якщо вас не дуже приваблює базовий домашній одяг, придивіться костюмів вихідного дня з відстібним пухом (від 4 840 гривень). Також для лінивих вихідних підійдуть sizeless-моделі (6 550 гривень), що виглядають так, ніби ви одягли піжаму свого хлопця. До речі, сорочки від сетів згодом будуть чудово доповнювати весняні образи з джинсами та спідницями.

Vona

Дизайнерка Олена Дригула заснувала Vona у 2015-му. Колекції марки представляли в Мілані та Парижі. У своїх лінійках бренд комбінує комфорт із чіткими формами та базовий крій із яскравими кольорами.

«Наше життя так змінилося з часів пандемії, що єдине, що залишилося, – наряджатися для себе та своїх близьких вдома. Тоді й потрібна комфортна піжама або зручний теплий трикотажний костюм із вовни», – ділиться Олена.

Домашні комплекти Vona ідеально підходять для робочих буднів удома: вони складаються зі штанів прямої посадки та сорочки, яка своїм дизайном дещо нагадує про існування робочого одягу. Якщо ви швидко замерзаєте, придивіться до теплого вовняного костюма (6 000 гривень). А для посиденьок із друзями або вечора релаксу можна обрати сатинову піжаму вишневого кольору (5 000 гривень).

Lessless

Важко пройти повз бренд халатів Lessless із дизайнами в стилі золотої епохи Голлівуду з їхніми будуарними халатами. Моделі Lessless швидко стануть улюбленим одягом для роботи або будуть ідеальним варіантом для побачення в домашніх умовах. У 2019-му бренд заснували подружжя українців – Аля та Тимофій Гонта, які зараз живуть у Каліфорнії. Серед прихильниць Lessless – Кендалл Дженнер та Мей Маск. Майстерня бренда знаходиться в Україні. Приємний бонус: у своєму виробництві бренд дотримується екологічності та загалом виступає за zero waste.

Для пошиття використовують льон, шовк, екокашемір і шерсть альпаки, пакунки для піжам підлягають переробленню. Звідси й назва бренда як відсилання до фрази less is more. Кожного сезону бренд співпрацює з жінками, які працюють у мистецтві. Принти для зимової арткапсули розробила художниця Аліна Заманова, випускниця University of Arts London, яка раніше працювала в Домі моди Alexander McQueen.

«Я вирішила випускати спеціальні артколаборації з художницями, щоб не зациклюватися й постійно стимулювати свій креативний погляд. Те, як картина переноситься на тканину, від лекал до достовірної передачі кольору, – це приголомшливий досвід для мене як для дизайнерки», – пояснює Аля.

Хоча Lessless передусім відомі своїми халатами (від 380 доларів), на сайті бренда можна знайти багато іншого: сети піжам (850 доларів), сукні з шифону (від 590 доларів) і подарункові набори (від 80 доларів).

Kotovich

Важко уявити зимовий гардероб без базового комплекту домашнього одягу. Такі речі комфортні, універсальні та допомагають зосередитися на всіх планах на день. Саме для такої мети підійдуть лаконічні комплекти від бренда Kotovich. Марку створили сестри – Ірина Тиднюк і Христина Котович.

«Ми переконані, що домашній одяг сильно впливає на психологічний стан і формулює важливі установки про любов та піклування про себе. У своїх колекціях ми акцентуємо увагу на затишку, комфорті та безпеці», – наголошують засновниці.

Дівчата підтримують усвідомлене споживання – кравчині Kotovich працюють з натуральною тканиною та повторно використовують сировину. Упаковка складається з біорозкладного пластику. На сайті можна обрати мінімалістичний обтягувальний одяг, наприклад, кроп-топ (490 гривень), короткий халат на поясі (1 200 гривень) або ж сет вільного крою (1 880 гривень).

Home Wings

Аліна Харечко продала свій бізнес, щоб здійснити мрію про власний бренд, присвячений концепції hygge. В ідею Home Wings вона вклала свою любов до комфорту, затишку та подорожей.

«Ми надихаємося скандинавською концепцію, яка говорить про те, що щастя можна знайти у простих речах. У зручному одязі, наших стосунках, теплому пледі з каміном, затишній оселі», – пояснює Аліна.

Саме тому бренд виготовляє пледи, домашній одяг і костюми, які ідеально підійдуть для далеких поїздок, яких наразі нам так не вистачає. Одяг здебільшого виробляють з натуральних тканин: льону, вовни, попліну, штапелю.

На сайті Home Wings можна придбати окремі речі з комплектів або ж цілі сети. Укорочені штани обійдуться в 500 гривень, сорочка з поясом – у 538. Ціна за оксамитовий комплект становить 800 гривень, за м’який комбінезон – 1 200 гривень.

Lavender Dreams

Ната Паславська заснувала Lavender Dreams у 2015-му. До цього вона працювала в міжнародній компанії й через велику кількість справ не встигала сповна насолодитися атмосферою домашнього затишку.

У виробництві взимку бренд працює із велюром, а влітку використовує муслін і льон. У Lavender Dreams можна знайти багато теплих і комфортних речей: м’який пудровий костюм зі штанами, майкою та кардиганом на поясі (1 760 гривень), короткий халат, який можна накинути, коли готуєш каву зранку (950 гривень), або гірчичну атласну піжаму (550 гривень), у якій буде приємніше виконувати свої щоденні справи.

Текст:

Анастасія Матрунич

обкладинка:

Розповісти друзям
1 коментарпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.