Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

СтильПерший ряд. Як тіктокери створили новий тренд, де уявляють себе гостями показу мод

Перший ряд. Як тіктокери створили новий тренд, де уявляють себе гостями показу мод
 — Стиль на Wonderzine

Запрошують усіх охочих

У межах TikTok набирає популярності новий тренд: блогери уявляють себе гостями першого ряду показів тижнів моди. Останнім часом подібні ролики публікують усе більше з нагоди початку fashion-сезону, який традиційно проходить у лютому.

Проте цього року умови дещо змінені: більша частина шоу проходить онлайн. Хоча ніщо не замінить живе спілкування та перегляд нових колекцій, тіктокери запустили тренд, завдяки якому в першому ряду може опинитися кожен.

@wisdm8

this would actually be happening rn if it wasn't for 'rona?? (ib: @evelilythrifts ) #gucci #rickowens #saintlaurent #prada

♬ Originalton - Alicia Ashanti
@evelilythrifts

Which one is your fav this time? Inspo @andoej again xx #highfashion #style

♬ Originalton - Alicia Ashanti

Стати VIP-гостем ще ніколи не було так просто

Концепція тренду досить зрозуміла: блогер обирає дизайнерів, чиї покази мріє відвідати, добирає унікальні та влучні образи, знімає тік-ток і редагує в такт до сповільненої Gimme More Брітні Спірс. І хоча ролик триває кілька секунд, часу на його створення треба витратити чимало. Чого вартий пошук одягу, адже зазвичай на кожен показ гості одягають речі дизайнера, або хоча б обігрують його характерні особливості. Наприклад, для показу Saint Laurent тік-токери обирають чорний і шкіряний одяг та анімалістичний принт. Для Gucci з їхнім сміливим комбінуванням тканин і натхненням епохою 70-х, блогери одягають окуляри-авіатори, штани кльош, блузи з бантом, в’язані светри та масивні чоботи.

Окрім цих брендів, у роликах часто згадують Chanel із твідом і ніжними відтінками, Jacquemus із жакетами й босоніжками, Prada із флористичною вишивкою й костюмами насиченого синього кольору.

Роман Тимофєєв

Fashion-журналіст


Роман Тимофєєв, поділився своїми думками щодо тренду: «Я зареєструвався в TikTok лише навесні, як і багато користувачів, доросліших за більшість тік-токерів. З того моменту стало зрозуміло, що тренди цієї мережі тримаються максимум місяць. Тому не можна сказати, що тепер усі тік-токери будуть переодягатися в образи гостей показів. Просто почалися тижні моди, і так TikTok вирішив обіграти цей інфопривід. До того ж це можливість вписати себе до елітарного прошарку суспільства, який відвідує fashion week. Мені подобається цей тренд, хоча він доволі шаблонний, адже образи для брендів можуть здатися примітивними. Але до цього й не треба ставитися серйозно. Це розвага, яка заохочує експериментувати зі своїм стилем. А також можливість тік-токера відкрити для себе нові бренди та їхню концепцію, що звучить як дійсно крутий піар-хід», – розповідає Роман.

Кожен інтерпретує челлендж по-своєму. Наприклад, користувач @akacuji створював образи лише з вінтажних речей. Також у тренді взяв участь песик Honey з мільйоном підписників і гардеробом, якому можна позаздрити. А деякі заради різноманіття створюють парні образи, як у знімках зі street style звітів. Так і зробила fashion-блогерка Оля Чубата, приєднавшись до тренду:

«Насправді все дуже просто: ми побачили цей тренд, коли він тільки зародився, тоді всі знімали поодинці, а ми вирішили зняти парою. Зрештою відео трималося в топі протягом тижня. У TikTok мало трендів на тему моди, тому ідея нам одразу сподобалася», – ділиться Оля.

@olia_chu

чекаємо запрошення? @jacquemus @prada @burberry #fashionshowchallenge #fashionshow #чтотонастильном inspo: @andoej

♬ Originalton - Alicia Ashanti

З люксовими чи бюджетними речами, наодинці або з кимось, головна перевага тренду Front Row – кожен може відчути себе VIP-гостем і показати свій унікальний смак і бачення, незалежно від кількості підписників.

Текст:

Анастасія Матрунич

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.