Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

СтильНа кого підписатися: фешн-блог 12-річної Coco Pink Princess

Дівчинка з Токіо, яка колаборує з Nike і Moncler

Юній Коко Pink Princess лише 12 років, проте вона вже встигла заявити про себе як фешн-блогерка. Оригінальні образи дівчинки збирають десятки тисяч лайків, а кількість підписників сягає близько 600 тисяч користувачів.

Коко народилася у 2011 році в японському місті Фукусіма. Дівчинці було лише 3 місяці, коли її родина вимушено покинула дім через масштабну ядерну катастрофу. Тоді сім’я Коко переїхала до Токіо.

Коли їй виповнилося 2 роки, батьки дівчинки відкрили власний магазин із вінтажним одягом у Харадзюку – наймоднішому районі міста. Змалку Коко було достатньо просто вийти на вулицю, щоб зустріти «різноманітних людей, які насолоджуються модою».

«Усі в Харадзюку вдягнені дуже стильно від маківки до п’ят. Вона бачила це з самого дитинства, тому її захоплення модою дійсно природне», – каже Місато, мама Коко. Вона сама веде акаунт доньки в Instagram, хоча фільтри та світлини для публікації дівчинка обирає самостійно.

Унікальний стиль Коко виник завдяки поєднанню сучасних трендів і вінтажу. У своїх образах вона охоче комбінує речі люксових брендів з одягом чи аксесуарами, які знаходить у місцевих секонд-хендах і вуличних магазинчиках. За словами дівчинки, саме тато навчив її «порушувати правила», коли справа стосується моди.

Коли Коко було 6, журнал Vice зняв про неї мініфільм. Тоді вона мала лише 53 тисячі підписників. Нині з юною блогеркою співпрацюють відомі бренди на кшталт Nike та Moncler. Крім того, за останні роки Коко з’явилася в матеріалах багатьох модних журналів. Вона вже встигла дати інтерв’ю W Magazine, сфотографуватися для Elle і навіть спробувала себе в ролі стилістки для Hypebae.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.