Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниPUMA вперше за останні п’ять років повернувся на подіум з новою колекцією

У показі взяла участь українська легкоатлетка Ярослава Магучіх

Бренд PUMA презентував нову колекцію на Тижні моди в Нью-Йорку. Востаннє вони брали участь у Тижні моди у 2017 році разом з брендом Ріанни Fenty. Про це пише DTF Magazine.

Бренд організував шоу під назвою FUTROGRADE, яке мало продемонструвати минуле, сьогодення й майбутнє бренду. PUMA також запустив власний інтерактивний простір у Metaverse під назвою Black Station (так називався перший шоурум компанії, що відкрився 20 років тому), на якому можна ознайомитися з віртуальною колекцією кросівок бренда.

До колекції ввійшли спортивні й повсякденні костюми з монограмами, штани, худі, футбольні джерсі, плащі й водолазки з капюшоном, об’ємні жилети, пуховики, сорочки, комбінезони, куртки, сукні зі стразами, прозорі накидки, шуби, каскадні спідниці й смокінги в спортивному стилі. Також команда привернула увагу гіперболізованими й багатошаровими головним уборами. Образи доповнили кількома новими моделями кросівок PUMA.

У показі взяла участь українська легкоатлетка й амбасадорка бренда Ярослава Магучіх, яка долучилася до інших атлетів на подіумі: Усейна Болта, баскетболіста Кайла Кузьми, легкоатлеток Елейн Томсон-Гери й Еббі Штайнер.

Фото: Taylor Hill

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.