Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

НовиниCalvin Klein дозволили показувати рекламу з FKA twigs. Її раніше заборонили через сексуалізацію

Бренд і співачка заперечували критику рекламних світлин

Управління зі стандартів реклами Великої Британії (ASA) частково дозволило знову показувати рекламу бренду Calvin Klein зі співачкою FKA twigs. У січні на неї наклали заборону через скарги, що виконавицю представили як «стереотипний сексуальний об’єкт». 

BBC News пишуть, що ASA ще раз перевірили рекламу й дійшли висновку, що вона не мала відверто сексуального характеру. Її дозволили знову показувати, однак не в місцях, де її можуть побачити діти.

Детальніше про ситуацію

На рекламі, яка викликала обговорення, FKA twigs зображена в накинутій на тіло сорочці, із частково відкритими грудьми й сідницями. Дві людини поскаржилися на це фото, стверджуючи, що воно неприпустимо сексуалізує жінку.

Управління зі стандартів реклами погодилося з цим твердженням, зазначивши, що зображення «зосереджує увагу глядачів на тілі моделі, а не на рекламованому одязі».

«Реклама використовувала оголену натуру й зосереджувалася на фізичних рисах FKA twigs, а не на одязі. До такої міри, що представляла її як стереотипний сексуальний обʼєкт», – ідеться в заяві ASA.

Управління також назвало рекламу «безвідповідальною й такою, що може спричинити серйозні правопорушення». У рішенні зазначили, що реклама, яка вперше з’явилася у квітні 2023 року, «не повинна знову з’являтися у вигляді, щодо якого надійшла скарга». 

Скарги надійшли також на рекламні ролики Calvin Klein за участю моделі Кендалл Дженнер, однак ASA назвали ці ролики прийнятними.

Реакція Calvin Klein і FKA twigs

Бренд став на захист своєї реклами. Стверджує, що світлини не були вульгарними, а показували «двох упевнених і сильних жінок, які вирішили ідентифікувати себе з брендом Calvin Klein», а пози на світлинах були «природними й нейтральними».

Вони також повідомили, що FKA twigs і Дженнер співпрацювали з брендом і схвалили зображення.

Сама FKA twigs писала в Instagram, що не бачить у рекламі «стереотипного сексуального об’єкта, але бачить красиву сильну кольорову жінку, чиє тіло подолало більше болю, ніж можна собі уявити».

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.