Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

Тренд8 українських брендів, які створюють красивий одяг із льону

Balcony Garment, Qviten, Harpens Homewear

8 українських брендів, які створюють красивий одяг із льону  
 — Тренд на Wonderzine

Із кожним днем ​​з’являється все більше брендів, які створюють переважно лляні колекції. А французький дизайнер Симон Порт Жакмюс навіть створив із льону весільну сукню спеціально для літніх церемоній.

Лляну тканину люблять за натуральність та екологічність. А ще за відчуття комфорту: одяг із льону дає тілу дихати, він не нагрівається, і тому в ньому комфортно в літню спеку. До того ж лляна тканина довго не втрачає своїх якостей, має високу зносостійкість, тому, купуючи таку річ, можете бути впевнені, що вона прослужить вам довгі роки.

Розповідаємо про українські бренди, які створюють легкий і комфортний одяг із льону.

Harpers Homewear

Власниця бренду Альона Ляшок вирішила створити власну марку, коли елементарно не знайшла в магазинах зручних шортів. Далі вирішила опанувати дизайн і запустила власне виробництво.

«На створення колекцій найбільше впливає все ж таки природа нашої землі: кольори, відтінки, текстура. Природа й подорожі красивими місцями захоплюють, і це захоплення переростає у створення нових моделей», – розповідає Альона.

Для виготовлення одягу використовують виключно натуральні тканини: льон, бавовну, віскозу. Базові моделі – зручні костюми й ніжні сукні.

Balcony Garment

Бренд Balcony заснувала Катерина Бойко у 2012 році. Починалося все з домашнього одягу та піжам, а тепер у колекціях бренда є й одяг для міста та відпочинку, хоча й тут дотримуються обраного принципу: увесь одяг бренда розслаблений і затишний.

«Уже п’ятий сезон поспіль ми використовуємо льон у своїх весняно-літніх колекціях. І мусимо визнати, що останніми роками зацікавленість льоном значно зросла. Що не може не тішити. Любимо льон за те, що він «дихає», у ньому не гаряче в спеку, і водночас він зберігає тепло, коли прохолодно. Кайфуємо від його неідеальності, пластичності. І ще кажуть, що льон цілющий», – розповідає Катерина.

Під час створення колекцій дизайнери бренда передусім дослуховуються до клієнтів: «За наші майже 9 років діяльності все що нам потрібно, це слухати наших клієнтів і поціновувачів. Адже все, що ми робимо, — це для них і завдяки ним. Тому ми збираємо фідбеки, накладаємо їх на наші візії розвитку та прагнення й таким способом намагаємося створювати те, що буде цінно для аудиторії», – пояснює Катерина Бойко.

Zagrava

Бренд Zagrava заснувала у 2019 році фотографка Марія Дойбан. «Для мене це прояв глибинного ставлення до всесвіту, дуже особиста історія любові, яку можна проявити зовні та відчувати всередині себе. Це історія пошуку відповідей, їх прийняття та прагнення жити в гармонії зі світом, що б не було», – розповідає Марія.

Для виготовлення одягу обирають легкі натуральні тканини, які дають тілу дихати й майже не відчуваються. До моделей одягу тут теж ставляться відповідно: він повинен не обмежувати рухи та дарувати свободу.

«Нам до душі все, що про любов до себе, турботу та здорове сприйняття тіла. Про вибір бути жіночною чи мужньою. Про вибір будувати свій власний дім чи кар’єру, можливість робити тату щомісяця або каре після важкого розставання. Ця історія не про кордони, я впевнена!» – ділиться дизайнерка.

Qviten

Український бренд жіночого одягу з натуральних матеріалів, який заснували сестри Світлана Соловйова й Оксана Дащенко у 2021 році. Дизайнерки створюють універсальні сукні, піджаки, сорочки, топи та шорти, які вільно поєднуються між собою.

За словами засновниць, історія бренда розпочалася з дотику, близького дотику тіла, подиху вітру, обіймів, прим’ятої трави. Усе це залишає після себе приховані сліди чиєїсь любові. Бренд прискіпливо обирає матеріали для речей.

Основна складова частина одягу – льон, а особливу значущість відіграє підкладка – частина, яка безпосередньо контактує з тілом. Це батист, міцний, але водночас легкий матеріал.

Марі каже «Так!»

Бренд створила Марина Вербовська в листопаді 2018 року після переїзду до Києва. Раніше Марина працювала в IT-сфері, але творча атмосфера Києва надихнула на зайняття улюбленою справою – одягом. «Наші колекції – це переважно весняно-літні дівочі сукні з пишними спідницями, акцентом на талію, рукавами-буфами. Для їх створення ми використовуємо льон і бавовну, адже натуральні тканини є комфортними, приємними до тіла та завжди виглядають розкішно. У теплий період року немає нічого кращого за повітряну легку сукню із натуральних матеріалів, яка створює особливий хороший настрій. А ще я вважаю, що моя суперсила – це вміння відчувати побажання клієнток, актуальні тенденції, поєднувати та відтворювати ці відчуття в нових прекрасних виробах для наших колекцій», – ділиться Марина.

Dayinlinen

Інна Литвинчук та Олександра Серафимович заснували Dayinlinen у 2020 році. Дівчата познайомилися під час весняного карантину в інстаграмі: Інна фоловила Олександру й надихалася її фотороботами, а потім вирішила запропонувати виготовляти спільний продукт. Перша публікація в Instagram бренда відбулася 11 серпня. Цю дату й вважають днем його народження. «На перший рік ми поставили перед собою амбітний план – реалізувати 500 костюмів. Але виконали його з випередженням на 3 місяці. У минулому в мене був успішний бізнес саме пов’язаний із льоном в ОАЕ. У серці пустелі ти чітко розумієш, що кращого матеріалу для спеки не знайдеш. Уже були налагоджені контакти з бельгійськими й ірландськими фабриками. Тобто сумнівів щодо запуску власного бренда не було», – розповідає Інна.

За словами засновниць, на створення колекцій їх надихає відчуття безкомпромісного комфорту, поваги до змін у жіночому тілі й відчуття щастя бути жінкою, вільною й ментально, і тілом.

J'amemme

Дизайнерка Юлія Ярмолюк для своєї літньої капсульної колекції Resort'21 як колірний референс взяла роботи Поля Сіньяка, французького художника-неоімпресіоніста, який писав атмосферні пейзажі Сен-Тропе й Кассі. До колекції ввійшли універсальні сети з бавовни та льону: костюми з шортами й укороченими жакетами, сорочки-оверсайз, сарафани та кроп-топи.

Капсула Resort'21 складається з універсальних сетів, які легко комбінуються між собою та задовольнять будь-яку потребу у створенні образів для літнього відпочинку та прогулянок містом. Колірна гама – приглушені відтінки блакитного, білого, мокко, із кількома яскравими вкрапленнями рожевого та жовтого. «Вважаю льон дещо недооціненим матеріалом, – пояснює Юлія. – Але ж, крім абсолютної натуральності та практичності, він надає образам неформальності, невимушеності та легкості».

У разі, якщо літо застане вас у місті, у колекції можна вибрати оверсайз-сорочки, м’які лляні однобортні жакети та костюми з укороченими блейзерами.

Home Wings

Щоб утілити власну мрію та запустити бренд одягу, Аліна Харечко продала свій перший бізнес, школу маркетингу, і заснувала марку Home Wings. Це одяг здебільшого з натуральних тканин: льону, вовни, попліну, штапелю. «Я закохана в каву, комфортний одяг і подорожі. Завдяки цим захопленням і народився Home Wings – бренд домашнього одягу, піжам і костюмів для подорожей. Home Wings побудований на ідеї «скандинавського» щастя, суть якого в простих речах. Це близько й мені. Дуже хотілося створити якісний і водночас стильний одяг. У всіх наших колекціях найважливіше – це комфорт і затишок. Якщо навіть це сукні, то такі, що можна носити з кросівками», – розповідає Аліна.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.