Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

Інтерв'ю«Дозволь собі бути». Тетяна Черненко про нову кампанію Watsons

Долання стереотипів і прийняття свого «я»

«Дозволь собі бути». Тетяна Черненко про нову кампанію Watsons — Інтерв'ю на Wonderzine

У липні 2022 року Watsons запустили кампанію «Нова краса». Вона показувала, що життя триває під час повномасштабної війни, а краса – це не тільки про зовнішність, а й про дії.

Цього разу Watsons прагнуть бути ближчими зі своїми клієнтами та проговорювати важливі для них теми. У новій кампанії «Дозволь собі бути» команда кидає виклик стереотипам і показує, що життя стає більш яскравим без упереджень. Це історії сильних, сміливих і багатогранних жінок, які вибирають займатися тим, чим хочуть, а також чоловіків, які не бояться проявляти своїх емоцій і бути вразливими.

Ми поговорили з комерційною та маркетинг-директоркою Тетяною Черненко про нову кампанію мережі Watsons. Які теми буде висвітлювати проєкт, які заходи в ньому передбачені та які цінності хоче транслювати команда за допомогою «Дозволь собі бути».

Текст: Ольга Дуденко

Тетяна Черненко

комерційна та маркетинг-директорка Watsons Україна


Ніхто не повинен бути обмеженим у своїх можливостях через вікові, расові чи гендерні стереотипи

Як запускали проєкт

Наші клієнти змінюються, вони хочуть бути більш рішучими та сміливими. Тож ми взяли це за орієнтир у нашій новій кампанії. Я вірю, що проєкт «Дозволь собі бути» надихне та допоможе багатьом людям на шляху в пошуку себе та свого призначення. Справжнім завданням було наважитися на запуск цієї кампанії й адаптувати її під наше суспільство. Нам важливо донести й молоді, і старшому поколінню, що жінки й чоловіки можуть бути вразливими та не переживати про невідповідність суспільним очікуванням. Іноді це досі залишається провокативною та табуйованою темою, яку не виносять на обговорення серед широкої аудиторії, як і питання гендерних стереотипів, сексуальної освіти, газлайтингу.

Проте Watsons – це єдина міжнародна компанія в Україні в сегменті роздрібного бізнесу H&B (health & beauty, здоров'я та краси). Ми завжди першими в нашій галузі приносимо міжнародні тренди на український ринок, порушуємо важливі й цікаві теми. Ми впевнені, що суспільство відреагує, йому відгукнеться наше посилання. Місія нової кампанії Watsons – допомогти людям зрозуміти, що ти не повинен боятися бути собою, таким, яким ти є насправді, хоч іноді це дуже важко й потребує підтримки людей поруч.

Цінності кампанії

У кампанії ми доносимо, що ніхто не повинен бути обмеженим у своїх можливостях через вікові, расові чи гендерні стереотипи. Ми робимо світ більш толерантним, щоби це ставало трендом, адже будь-хто має ставитися до інших з повагою, як і до себе. Ми хочемо показати, що проявляти свою індивідуальність, доброту та співчуття є нормальною якістю сильної особистості. Щобільше, ми заохочуємо проживати свої емоції, ділитися переживаннями, рефлексувати й пізнавати нові інстайти. Як кажуть, спочатку одягни маску на себе, а потім на іншого. Саме тому потрібно насамперед подбати про своє ментальне здоров’я, а далі – допомагати змінювати решту світу на краще. І Watsons готовий бути поруч на шляху своїх клієнтів до прийняття себе й усвідомлення своєї унікальності.


Люди повинні відчувати свободу в тому, що інші їх приймають незалежно від статі чи віку

Нам важливо почути різні ідеї та думки, залучити людей до обговорення часом складних і провокативних тем. Саме тому ми вирішили перетворити наш телеграм-канал у закритий формат, де тепер можна ділитися своїми думками у сформованому ком’юніті однодумців. Наше прагнення – наблизити кожного до життя, де вони не бояться бути засудженими, і надати впевненість, що підтримка на цьому шляху є, вона поруч.

Проєкт буде тривати до грудня цього року. Але хочеться, щоб цінності, які ми заклали в кампанії, утілювалися й надалі.

Як говорити про подолання стереотипів

На сьогодні українське суспільство ще не повністю відмовилося від стереотипних уявлень, і це створює проблеми для багатьох людей, які цим уявленням не відповідають. Наприклад, жінки часто стикаються з дискримінацією на роботі, чоловіки можуть отримувати хейт щодо власної маскулінності. Особливо важливо говорити про стереотипи та їхнє подолання з молодим поколінням, яке часто відчуває тиск соціальних мереж і потерпає від ідеалізованих стандартів краси й поведінки. Люди повинні відчувати свободу в тому, що інші їх приймають незалежно від статі чи віку. Про це потрібно говорити на широку аудиторію, щоб підвищити усвідомленість стосовно цих питань і сприяти створенню більш відкритого та рівноправного суспільства.

Етапи проєкту

Наш проєкт – це своєрідна платформа, яка складається з кількох напрямів і поділена за місяцями. Кожен із них присвячений окремій темі й активностям. На учасників і учасниць чекатимуть програми з перекваліфікації, практичні поради від експертів, обговорення тем сексуальної освіти, свободи волевиявлення й багатьох інших. Це будуть змішані формати: і програма з перекваліфікації, і марафони в соцмережах, відео на ютубі, статті, новини, експлейнери.

Ми вже реалізували одну з активностей у межах кампанії в наших соцмережах – екомісяць, де ми порушували питання відповідального ставлення до навколишнього середовища й важливість участі в різноманітних екологічних ініціативах. Щопонеділка в екомарафоні ми розігрували призи серед учасників, що виконували необхідні умови в активностях.

Тематика проєкту та його експерти

Ми плануємо детальніше поспілкуватися про сексуальну освіту, а саме про те, як розмовляти з дітьми на цю тему. Батьки часто можуть не знати, як розпочати цю розмову, їм може бути незручно, але правильну й правдиву інформацію дітям здатні надати саме дорослі, що перебувають поруч.


На учасників і учасниць чекатимуть програми з перекваліфікації, практичні поради від експертів

Також ми порушуватимемо тему бодіпозитиву: чому одні за нього, а інші проти. Будемо говорити про газлайтинг, коли людиною маніпулюють і змушують сумніватися в адекватності сприйняття подій навколо. Особисто для мене тема газлайтингу стала відкриттям, бо часто люди навіть не розуміють, коли піддаються маніпуляції з боку інших. Ми плануємо детальніше розкрити суть цих понять і показати, як вони проявляються в реальності. Окрім цього, поговоримо про фемінізм і расизм у сучасному суспільстві й чому ці теми залишаються актуальними.

Ми будемо долучати до роботи експертів із різних галузей, щоби проводити інформативні й детальні обговорення. Зокрема, психологів, експертів із галузі сексуальної освіти, учителів та інших фахівців, які мають досвід у цих сферах і зможуть допомогти знайти рішення, відповіді на ті чи ті запитання.

Зміни, які принесе кампанія

З нашими клієнтами ми хочемо поділитися важливим і бути поруч на шляху до особистісних трансформацій. Нам важливо донести їм свої цінності та показати, що з ними комунікують живі люди, які теж стикаються з проблемами й викликами.

Цей проєкт – цеглина, яку ми з великою сміливістю закладаємо в новий фундамент суспільства, де говорити на складні теми – це окей, просити й отримувати допомогу – окей, жити за своїм правилами та доносити свою думку – теж окей.

Ми хочемо залучити до обговорення важливих тем у кампанії людей усіх вікових категорій. Що більше з них відгукнуться на наші запити, то краще. Нам важливо отримати фідбек, але найголовніше – дати реальну підтримку, що може змінити життя людини на краще.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.