Star Views + Comments Previous Next Search Wonderzine

Стиль7 українських брендів, у яких можна знайти плюс-сайз одяг

7 українських брендів, у яких можна знайти плюс-сайз одяг — Стиль на Wonderzine

Від строгої класики до яскравих принтів

Жінкам, які носять розмір більше за L, інколи непросто знайти одяг. На щастя, ситуація поліпшується, і світові бренди, як-от: Adidas, Dolce & Gabbana та Carolina Herrera – уже розширили свої розмірні сітки. Плюс-сайз лінійки з’являються й у сегменті масмаркет: більш інклюзивними стали H&M, Mango й Asos.

Ми зібрали підбірку українських брендів, які також розширили свої розмірні сітки та пропонують плюс-сайз одяг.

текст: Анастасія Микитенко

Бренд одягу й аксесуарів BAYDALINI заснували три подруги: Ольга, Катерина та Юля. Вони різного віку та комплекції, тому й одяг намагаються створювати такий, що підійде всім жінкам.

Одна із засновниць, Катерина, – плюс-сайз. У неї завжди були проблеми з підбором одягу, тому що тільки закордоном продавали красиві й трендові речі. Через це бренд одразу орієнтувався на велику розмірну сітку. «Коли ми розробляємо більшість моделей, – розповідає Оля, – то одразу думаємо про людей плюс-сайз, а потім уже адаптуємо одяг під менші розміри. Іноді трапляється й таке, що Катерина міряє якусь модель і каже, що вона б у такому не ходила, тоді ми не шиємо великий розмір. Ми не хочемо, щоб жінкам було некомфортно». Тож у колекціях бренда можна знайти розміри від S до XXXL.

Також BAYDALINI – соціально відповідальний бізнес. Вони розповідають, що відмовляються від швидких трендів, працюють із локальними швейними виробництвами та використовують екологічні матеріали.

Засновниця бренда та дизайнерка Ірина Стороняк захоплювалася пошиттям одягу змалечку. Коли вона переїхала до Києва, то півтора року шила тільки піжами, і цей бізнес не був дуже прибутковим. Проте вона не перестала створювати одяг: «У мене ніколи не було думки, що в мене не вийде. Якщо в когось вийшло, то і я зможу». Якось Ірина зшила спідницю, отримала на неї дуже позитивні відгуки й вирішила створити Sho Gooska. Це бренд яскравих принтів і незвичних силуетів.

Бренд має дуже широку розмірну сітку – від XXS до 10XL. Вони спочатку шили на замовлення й помітили, що найбільше замовляють дівчата розміру 2XL+, тому вирішили й оптом відшивати на всі можливі розміри. «Я просто хочу одягти всіх», – розповідає Ірина. Вона особливо любить те, що може одягати мам і дочок в однакові речі.

Safika позиціонує себе як плюс-сайз бренд і випускає одяг від 50 до 86 розміру. Його заснувала Марина Зажарська разом зі своїм чоловіком. Вони розпочинали як магазин українських брендів й отримували прохання збільшити розмірний ряд. Подружжя зрозуміло, що українських брендів з плюс-сайз одягом дуже мало. «Ми почали продавати виробників, які були, але задоволення від цього не отримували. Це був некрасивий одяг. Тоді постало питання створення власного бренда, і за вечерею п’ять років тому ми вирішили створити Safika», – розповідає Марина.

Основним посилом бренда є те, що жінка прекрасна в будь-якій вазі: «Safika – це про впевненість, красу, стиль та елегантність. Ми хочемо, щоб кожна жінка з пишними формами, підходячи до дзеркала, вимовляла «Вау» й закохувалась у себе знову і знову».

Львівський бренд жіночого одягу Jhiva заснував Ярослав Рущишин ще у 2005 році. У 2018 році вони почали створювати одяг у розмірах до XXXL через запити постійних клієнток. «У жінки вага може коливатися в різні періоди життя. Так деякі наші клієнтки хотіли продовжувати одягатися в нас, але були поза розмірною сіткою бренда. Тому ми й вирішили створювати речі для більших розмірів».

Jhiva випускає класичний жіночий одяг від строгих костюмів до легких спідниць. Під час створення одягу плюс-сайз дизайнери враховують побажання клієнток, опрацьовуючи зворотний зв’язок після випуску першої партії, і створюють одяг для різних фігур: «У маленьких розмірах не так сильно відчуваються особливості типів фігур, а на плюс-сайз їх дуже помітно. Тому ми намагаємося створювати колекції так, щоб жінка з будь-яким типажем могла знайти щось належне для себе».

Causetume – це сімейний бренд в’язаних суконь і костюмів. Вони помітили, що більшість трендових речей шиють лише на розмірну сітку від XS до L, і їм це не дуже сподобалося: «Якщо поглянути навколо, ви помітите безліч дівчат і жінок із розміром плюс-сайз, а їм пропонують лише застарілі сукні та безформенні костюми. Тому ми вирішили створити трендовий одяг у розмірах від XL до 3XL». Спочатку бренд випустив літні сарафани, а тепер у їхній плюс-сайз лінійці нараховується 10 моделей.

Вони вирішили створити окрему лінійку, а не просто розширити розмірну сітку: «Ми розуміємо, що в будь-якої фігури є свої особливості. Нам би хотілося їх підкреслювати, але не завдяки комфорту. Саме тому в категорії плюс-сайз не всі моделі з колекції, а лише ті, які найкраще виглядають і в яких дівчата почуватимуть себе затишно й стильно».

Молодий український бренд TM byMe заснувало подружжя Аліна та Дмитро Сердюк у 2016 році. Те, що починалося як невеликий магазин ременів ручної роботи, переросло в 70 моделей одягу та взуття на сезон і 100 тисяч прихильників бренда в соціальних мережах.

Дмитро й Аліна розширили розмірну сітку бренду восени 2021 року. Кожного сезону вони проводять глобальне опитування клієнтів, щоб дізнатися, чого не вистачає та що варто поліпшити. Вони отримували багато запитів на великі розміри, тому й вирішили розширити розмірну сітку. «Поки що вивчаємо попит, які моделі потрібні в плюс-сайз, – розповідають у TM byMe. – Проте, коли конструктор готує градацію розмірів, то бере до уваги особливості фігур більших розмірів».

TM byMe пропонує одяг до розміру XXL. Це стильні базові речі, які можуть залишатися актуальними не один сезон.

До того, як створити L’eskizzo, засновниця Світлана Фролюк працювала в багатьох міжнародних компаніях, але постійно мріяла створити власний продукт. Усе починалося з малого: у 2015 році вона випустила невелику колекцію жакетів, які тільки починали входити в повсякденний гардероб. Зараз L’eskizzo випускають сорочки, спідниці та верхній одяг, але орієнтуються на те, щоб базові структурні речі й надалі чудово поєднувалися із жакетами.

Речі плюс-сайз вони запустили у 2021 році: «У нас дуже лояльні покупці, і вони почали приводити своїх мам і подруг різних розмірів. Для них і вирішили розширити розмірну сітку на деякі речі». Бренд розповідає, що певні моделі у великих розмірах не шиють, наприклад надто приталені жакети або моделі зі збільшеними плечима, оскільки вони можуть не пасувати плюс-сайз людям.

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.