Views Comments Previous Next Search Wonderzine

ДоглядЩо треба знати про Fenty Skin – нову лінійку догляду за шкірою від Ріанни

Що треба знати про Fenty Skin – нову лінійку догляду за шкірою від Ріанни — Догляд на Wonderzine

Гендерно-нейтральні продукти та відомі амбасадори

Співачка та підприємиця Ріанна запустила гендерно-нейтральну лінійку засобів для догляду за шкірою. Розповідаємо про філософію та концепцію Fenty Skin і з’ясовуємо, які продукти вже можна придбати.

Передісторія

Fenty Skin – уже другий етап б’юті-експансії Ріанни: 2017 року співачка запустила лінійку декоративної косметики Fenty Beauty.

Косметика від Рі-Рі мала всі шанси стати черговим celebrity-брендом, який збирає хайп на етапі запуску, та не може утримати інтерес аудиторії. Але Fenty Beauty зуміли вибудувати грамотну стратегію – зі ставкою на інклюзивність і швидкою реакцією на тренди – і зайняти свою нішу на ринку. За перші 15 місяців Ріанна з партнерами заробили 570 мільйонів доларів; 2019 року Forbes оцінили вартість бренда в 3 мільярди доларів.

Деякі продукти Fenty Beauty не тільки стали комерційно успішними, а й вплинули на подальший розвиток б'юті-індустрії. Серед них – тональна основа Pro Filt’r із палітрою на 50 відтінків: від найсвітлішого, придатного для людей з альбінізмом, до темно-коричневого. Ажіотаж навколо цього засобу став каталізатором змін на ринку: слідом за Fenty Beauty палітри тональних засобів розширили такі гіганти, як Dior і Maybelline New York. Пізніше ця ланцюгова реакція навіть отримала свою назву – «Fenty-ефект»

Концепція та філософія

Курс на інклюзивність, який Ріанна взяла на запуску Fenty Beauty, витримує і нова лінійка Fenty Skin. Для співачки було важливо, щоби її доглядовою косметикою міг користуватися кожен – незалежно від кольору шкіри та гендеру. Лінійка Fenty Skin є гендерно-нейтральною, а у промо кампанії, крім самої Ріанни та моделей Халіми Аден і Джазель Занотті, узяли участь репери A$AP Rocky та Lil Nas X.

Формули продуктів відповідають останнім трендам: вони веганські, не містять глютену та позиціюються як «чисті» – у складі немає парабенів, мінеральної олії, фталатів і ще кількох «проблемних» інгредієнтів. Утім, треба розуміти, що поняття clean beauty не регулюється на законодавчому рівні, тому цей список «стоп-слів» кожен бренд формує самостійно.

Ще одна особливість Fenty Skin – екологічне пакування: баночки з косметикою на 40% вироблені з переробленого матеріалу та підлягають повторній переробці. Усі позиції продають без термозбіжної плівки, а до сонцезахисного засобу пропонують придбати рефіл.

Перші продукти

У стартовому складі Fenty Skin – три засоби для базового догляду, прості у використанні та мультизадачні. Також на сайті доступний ознайомчий набір з усіма трьома продуктами.

На всі позиції встановили середній цінник – від $25 до $35, та ресейл-платформах цю ж косметику вже перепродають за $400–500.

Офіційної доставки в Україну на сайті Fenty Skin немає, але замовлення можна зробити за допомогою сервісів на кшталт NP Shopping.

Очищувальний засіб Total Cleans’r Remove-It-All Cleanser

Total Cleans’r– це засіб у форматі 2-в-1, який дозволяє зняти макіяж і водночас очистити пори від забруднень і надлишку себуму. При контакті зі шкірою рожевий гель перетворюється на ніжну піну. За словами експертів, які вже спробували цей засіб, Total Cleans’r справді легко видаляє водостійкий макіяж, але не пересушує шкіру. У формулі – барбадоська вишня, яка є потужним джерелом вітаміну С, а також зелений чай та інжир, багаті на антиоксиданти. Як решта засобів Fenty Skin, цей має виразний аромат – кокосово-вишневий.

Ціна: $25 (692 гривні)

Тонер-сироватка Fat Water Pore-Refining Toner Serum

Гібридний продукт – тонер-сироватка з ніацинамідом (вітаміном В3) – має готувати шкіру до етапу зволоження. Місія засобу досить амбітна – звужувати пори, освітлювати пігментні плями, розгладжувати шкіру та зменшувати вироблення себуму. 

З огляду на специфічну текстуру Fat Water, назва якого дослівно перекладається як «товста вода», наносити його треба не ватним диском, а пальцями, як корейські тонери.

Ціна: $28 (775 гривень)

Зволожувальний сонцезахисний засіб Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen

Ще один продукт-мультитаскер поєднує функції зволожувального флюїду та санскріну широкого спектру дії. Одна з переваг засобу – його легка текстура: Hydra Vizor лягає на шкіру непомітним шаром, не вибілює її, швидко вбирається та не скочується під макіяжем. Згідно з описом Fenty Skin, продукт має не тільки миттєву, а й поступову дію: регулярне використання Hydra Vizor дозволяє зменшити видимість пор і пігментних плям. Дієвість засобу забеспечують ніацинамід, гіалуронова кислота, алое та кавун калахарі, який має зволожувальну та антиоксидантну дію.

Hydra Vizor позиціюють як reef-friendly продукт: у формулі немає оксибензону та октіноксату – сонцезахисних фільтрів, які пов’язують із негативним впливом на коралові рифи. Утім, засіб містить інші хімічні фільтри, тому власникам чутливої шкіри радимо бути обережними та натомість обрати інший, фізичний санскрін.

Ціна: $35 (969 гривень)

Текст:

Таїсія Куденко

редакторка Wonderzine Україна

Розповісти друзям
0 коментарівпоскаржитись

Коментарі

Підписатись
Коментрарі завантажуються
щоб можна було лишати коментрі.
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.